O
oikeasti rinnaton
Vieras
Olen jo monta vuotta häpeillyt itseäni, kun olen rinnaton. Koulussa muistan kun en ikinä mennyt uimaan luokan kanssa, olinhan rinnaton, ja pelkäsin, että minua alettaisiin kiusata
Monet kerrat olen joutunut jäämään jostain paitsi tämän takia. Tuntuu että olen väärässä kehossa, tämä jotenkin rajoittaa elämääni. Olen masentunut tämän asian takia. Olenko pinnallinen? Itken, en tunne itseäni seksikkääksi. Iso maha ja pienet rinnat, näytän raskaana olevalta. En silti ole pulska, mahani vain turpoaa aina ilmapalloksi. No joka tapauksessa, haluan silikonit! En isot, vaan normaalit. Kerroin tästä miehelle, miksi olen allapäin ja miksi inhoan vartaloani, kerroin haluavani rinnat mutta arvatkaa vaan mikä oli vastaus. Et todellakaan ikinä tuu ottaa silikoneja. Noh, täytyy siis häpeillä ja kärsiä tästä lopun elämääni. Mies on muka tyytyväinen tähän, ettei mulla oo rintoja! En usko... huoh 
Tätä ei voi kukaan muu tajuta ku oikeesti ne joilla on pienet rinnat tai ei niitä ollenkaan....
Tätä ei voi kukaan muu tajuta ku oikeesti ne joilla on pienet rinnat tai ei niitä ollenkaan....