Mulla hieman yksinäistä - varsinkin juhlapyhinä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aloittaja"

Vieras
Mulla on mies, mutta se on aina ja jokapäivä töissä tai koulussa. Yhteistä aikaa on aika vähän. Meillä on lapsi joka on 1v. Nyt on mennyt jo useampi juhlapyhä (vappu, pääsiäinen...) kun me ollaan tytön kanssa oltu ihan kaksistaan... Sukua meillä ei täällä Helsingissä ole ja takaisin kotikaupunkiinkaan ei viitsi mennä kun ei ole yöpaikkaa siellä.

Mitä te muut yksinäiset äidit teette juhlapyhinä? keksittekö tekemistä vai vietättekö ihan normipäivän lapsen kanssa? Eihän se lapsi näistä mitään ymmärrä, mutta minä ymmärrän ja kaipaisin muita ihmisiä ympärilleni.

Ajoittain on tosi yksinäinen olo, vaikka kavereitakin löytyy. Juhannus vain yleensä on sellainen että kaikilla kavereillakin on menoa.

Meillä on kolme mukulaa ja yleensä isommat mukulat lähtevät aina pyhiksi mummulaan yms. Joten minä olen nuorimmaisen kanssa tällöin aina kotona.) Silloin vietetään leppoisampaa aikaa, syödään herkkuja yms. nautitaan rauhasta, ei tappeluita yms ollenkaan!! Ihanaa!!
Isäntä lähtee nytkin jussina reissuun mummulaan kolmeksi päiväksi enkä jää kaipaamaan yhtään. Nyt nautitaan rauhasta pojan 1v 10kk kanssa. Kävelytetään koiraa, katsotaan leffoja, syödään poppareita, kaivellaan siskon kaappeja yms

Yhteistyössä