mulla ja tytölla Kihomatoja!

PieniTytönTylleröinen

Aktiivinen jäsen
20.11.2006
6 764
1
38
jep, eilen ilalla tyttö huusi ja oli levoton koko illan ja yön, no tutkin sitten pyllyn ja näin yhden matosen :\| eli apteekkiin heti vaan kun herää..ja tutkin itteni kans yöllä, ja näin pari matosta :/ et semmosta täällä, mut kuinka hyvin ne saa poistettua...kävin lukemas kaikki artikkelit kohimadoista, ja sainkin tietoa paljon. onks täällä ketään jolla ois ollu samaa ongelmaa?

niin ja vielä lisään et huomennako sit siivoon kaikki pinnat ja vaihdan lakanat, kun tänään otetaan se lääke? ja entäs kun me oltas menossa kaveriporukalla mökille nyt vk.loppuna, niin pitääx mun siellä kaikille kuuluttaa et mulla on matoja..vai onx niistä enää haittaa vk.loppuna, vaikka kuuri pitää toistaa viikon päästä tiedän, mut eks se oo ihan niiden munien takia, kun toi lääke ei niitä munia tapa vaan ne elävät madot.

meillä oli kauna sitten. mä syötin ensiksikin kaikille pyrvin kuurin. ja uusin sen sitten pakkauksessa olevan ohjeen mukaan ja uusin vielä varulta toiseknkin kerran. huushollissa tein melkeinpä suursiivouksen. makuuvaatteita vaihdoin joka aamu niin kauan että molemmat uusinta kuuritkin oli syöty. pehmolelut pesin koneessa ja muut lelut käsin. oven kahvoja luutusin useampaan otteeseen päivän aikana, ja käsihygienia pitää olla tosi hyvä, eli aina kun jotain syö niin ne kädet pitää pestä ennen sitä ja välilläkin. kynnet pitää leikata lyhyeksi, ettei munat pääse niiden alle jäämään ja sitä kautta suuhun. tohon mökille menoon mä en ota kantaa enkä siihen, pitääkö sun sanoa asiasta. jos sanot varmaan siellä joku katsoo karsaasti, kun olet sinne yleensäkin tullut kun teillä kerta on matoja. itse en menis tartunta vaaran takai. ja tuo lääke tappaa vain siis ne madot, ei munia ja siksi se uusinta kuuri on tarpeellinen ja kun mä inhoon yli kaiken matoja me syötiin uusinta kuuri kaksi kertaa ja sen jälkeen meillä ei ole matoja ollut.

siis mun pitää ottaa kaikkialta pölyt? pestä lattiat? ja tänäänkö vaihdan jo petivaatteet vai huomenna vasta? entäs tytön hoitoon meno ja mun pitäs töissäkin käydä...voieeeeii..miks tää piti just meille tulla...ja mistä tyttö on moisen saanut ees? :o mä sen tytöltä sain ainaskin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 07:20 PieniTytönTylleröinen kirjoitti:
siis mun pitää ottaa kaikkialta pölyt? pestä lattiat? ja tänäänkö vaihdan jo petivaatteet vai huomenna vasta? entäs tytön hoitoon meno ja mun pitäs töissäkin käydä...voieeeeii..miks tää piti just meille tulla...ja mistä tyttö on moisen saanut ees? :o mä sen tytöltä sain ainaskin.
varmaan se sen tartunnan on sieltä hoidosta saanut, ja siksi sun täytyy ehdottomasti mainita siellä asiasta. monet taistelee tämän asian kanssa, kun madot ei lähde vaikka söis monta kuuria, ja mä veikkaan, että se johtuu just siitä, että ei viitsitä sitä kunnon siivousta tehdä, koska madon munat saattaa elää jopa kuukausia esim. verhoissa sohvissa yms. ja sieltä sit aiheuttavat aina uusinta ja uusianta tartunnan. mä vaihtaisin ne lakanatkin jo tänään eka kerran ja pyyhkeet pitää vaihtaa päivittäin jne.

Yhteistyössä