MULLA LEVIÄÄ PÄÄ TÄHÄN KOTONA KÖKKIMISEEN prkl..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neith

Aktiivinen jäsen
02.06.2008
7 016
0
36
minnuu vituttaa, väsyttää, ärsyttää... tahtoo ulos ilman lasta!!! ihan mihin vaan missä on aikuisia ihmisiä jotka ei puhu halaistulla sanallakaan lapsista |O |O
tahtoo töihin takas.. :headwall: :headwall: prkl saikku ja kesäloma.. prkl mies ja avioero.. mä en JAKSA |O vitusti asioita hoidettavana, ei oo motivaatiota, saa olla kokoaika soittelemassa jokapaikkaan, mies ei oo kahten viikkoon ollu pojan kanssa.. mä oon sen kaks viikkoo ollu täällä kotona yksin prkl!!! |O olo on kuin häkki karhun.. jota tökitään ihan vaanvittuillessaan kepillä kaltereiden välistä.. :headwall:

Pyydä vaikka lapsiperh kotipalvelusta perhetyönt tai kodinh auttamaan että pääset alkuun, jos ei sulla ketään sukulaista tai ystävää oo joka hoitais lastas.
Kun vaan lähet liikkeelle niin homma valkenee sitä hissukseen .......liika lepo tekee ton.... ;) mutta älä mee hampparipaikkaan syömään niikus me meidän perheen kesäloman lopetus shoppailukierroksen päätteeks ja eikö vaan naapuripöydän napero kiljunu täyttä kurkkua koko syömisen ajan kun jo kylliks oli otettu yhteen omien muksujan kans ensi siitä et mihin mennää ja sitte siitä että mitä saadaan.... :D ( mä kun oon töis päiväkodis)niin ei ois jaksanu joo!!!!! oli sitte nii lähellä etten sanonu että PÄÄ KII KERSA!!!.....ONNEKS MUN PÄÄNSISÄLLE EI NÄÄ KUKAAN :laugh:

mua vaan nyt ahistaa tää kotona olo.. mulle kävis vaikka minigolffin pelaaminen kunhan sen sais tehä ilman poikaa ja aikuisessa seurasa, ilman että lähellä olisi yhtäkään kirkuvaa tai itkevää lasta... :ashamed: poitsu tekee kulmahampaita ja vaikka koitin tainnutta asen pronaxenilla niin silti se kitisee tuolla... mä oon kyl oikeesti saanu yliannostuksen kotona oloa.. |O vaikka toi poika onkin elämäni valo ja rakas kuin mikä niin välillä voisin vaikka myydä sen.. :snotty:

Yhteistyössä