Mulla loppu nyt usko Jumalaan tai mihinkään "kyllä elämä kantaa" shittiin, vittu mua ei kanna!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
99,9 prosenttisesti mun elämässä ei mikään suju kuten pitäs, joka asia menee pisimmän mutkan kautta jos selviää sittenkään. Päin persettä on ollu "terveys", talous ja palkkatyö - mä en tuu ikinä saamaan niitä kuntoon. Vaikka mitä yrittää ni jossain tyssää. NYT vituttaa ja loppu mun usko "paistaa se aurinko risukasaankin" paskaan - enhän ookkaan oottanu sitä ku 20 vuotta! Ja siis yrittäny vaikka miten saada asiat sujumaan, en vain "oottanu" jos joku siihen tarttuu...vittu nyt loppuu mun hyvyys, mä alan paskamaiseksi ihmiseksi ja rukoilen kohta tuota jessen vastapeluria.

ei se ole hyvyyttä sitten ollukkaan, vaan palkkionmetsästystä.

terveyttä ei ole missään luvattu jakaa tasan, ja jos se on huono, niin talouskin kärsii, ja jos tarpeeksi huono, niin jää siinä palkkatyötkin vähiin?

(ei ole tarkoitus vittuilla, kunhan provosoin, että saat oikeen purkaa)

Mullakin loppu tänään usko Jumalaan. Kaikki mitä yritän tehdä Jumalan tahdon mukaisesti ajaa mut aina lopulta pahoihin ongelmiin. Tuntuu että Jumala kiusaa ihan tahallaan.

Joillekin koituu enemmän vastoinkäymisiä kuin soisi. Ajattelin sitä kun kävin hiljattain kaverin luona ja näin miten pieneksi ja hauraaksi oli muuttunut... :(

Et ole varmasti elänyt oikeiden sääntöjen mukaan ja saat rangaistuksen!!!!
esim olet varmasti käyttänyt vaatekappaletta jossa on kahta eri lankaa!

1. Kolmas Mooseksen kirja 20:27 "Jos jossakussa miehessä tai naisessa puhuu vainaja- tai tietäjähenki, hänet on surmattava. Hänet kivitettäköön hengiltä, sillä hän on ansainnut kuolemansa."

2. Toinen Mooseksen kirja 15:20 "Kaikki, minkä päällä nainen kuukautistilansa aikana makaa tai istuu, tulee epäpuhtaaksi."

3. Toinen Mooseksen kirja 20:11 "Sillä kuutena päivänä Herra teki taivaan ja maan ja meren ja kaiken, mitä niissä on, mutta seitsemännen päivän hän lepäsi. Sen vuoksi Herra siunasi lepopäivän ja pyhitti sen."

4. Toinen Mooseksen kirja 35:2 "Se on sapatti , Herran pyhä lepopäivä. Jokainen, joka sinä päivänä tekee työtä, surmattakoon."

5. Kirje efesolaisille 5:4 "Myöskään rivoudet, typerät jutut tai kaksimielisyydet eivät teille sovi, teidän suuhunne sopii kiitos."

6. Kolmas Mooseksen kirja 19:19 "Älä pue yllesi vaatekappaletta, joka on kudottu kahdesta erilaisesta langasta."

7. Toinen Mooseksen kirja 20:16 "Älä todista valheellisesti toista ihmistä kohtaan."

8. Kolmas Mooseksen kirja 19:16 "Älä kulje panettelemassa heimolaisiasi."

9. Kolmas Mooseksen kirja 11:7 "Saastainen on myös sika, jolla tosin on kaksijakoiset sorkat mutta joka ei märehdi."

10. Kolmas Mooseksen kirja 11:22 "Näistä saatte syödä kaikkia heinäsirkka-, hepokatti-, kenttäsirkka- ja kulkusirkkalajeja."

11. Viides Mooseksen kirja 13: 7-10 "-- tai paras ystäväsi houkuttelisi sinua palvelemaan vieraita jumalia -- älä suostu hänen ehdotukseensa -- älä osoita hänelle armoa äläkä salaa hänen rikostaan, vaan surmaa hänet."

12. Ensimmäinen Mooseksen kirja 1:28 "Olkaa hedelmälliset, lisääntykää ja täyttäkää maa ja ottakaa se valtaanne."

13. Toinen Mooseksen kirja 20:15 "Älä varasta".

14. Kolmas Mooseksen kirja 19:27 "Älkää leikatko hiuksianne lyhyeksi ohimoilta älkääkä leikkaamalla turmelko parran reunaa"

15. Toinen Mooseksen kirja 20:21 "Rakentakaa maa-alttari minua varten ja uhratkaa sillä polttouhrinne ja yhteysuhrinne, lampaanne ja nautanne."

Eikö madametussu tiedä että raamatusta voi poimia ne sopivat kohdat vaan- ei tietenkään pidä noudattaa kaikkia kohtia :saint::whistle:

Mikä on kyllä kamalan hassua. Ensin raamattu on se tärkein oopus ja jeesuksen ja jumalan teot ja ohjeet niitä joita tulee noudattaa ja joiden mukaan elää. Paitsi niiltä kohdin jotka eivät tunnu hyviltä :O

Eikö madametussu tiedä että raamatusta voi poimia ne sopivat kohdat vaan- ei tietenkään pidä noudattaa kaikkia kohtia :saint::whistle:

Mikä on kyllä kamalan hassua. Ensin raamattu on se tärkein oopus ja jeesuksen ja jumalan teot ja ohjeet niitä joita tulee noudattaa ja joiden mukaan elää. Paitsi niiltä kohdin jotka eivät tunnu hyviltä :O

Tuohan on suomeksi sanottuna sitten; "Elä ihan niinkuin lystää." :D

Niin, jokaisella oma tiensä kuljettavana. Itse sain lujemman uskon Hashemiin kun sairastuin tai oikeastaan sairauteni aikana lujittui ja voimistui.
Toivoaan ei saa menettää sillä muuten kaikki on menetetty. Älä siis lannistu uskoit tai et. Apu löytyy useasti yllättävistä paikoista kun vain luottaa siihen.

Pidätkö itse huolta terveydestäsi? Et ole ylipainoinen/tupakoi/alko maistuu? Oletko itse kouluttautunut työhön? Jos et pidä työstäsi, vaihda se! Mun mielestä oma elämä on vaan itsestä kiinni millainen se on. Jotkut syyttää kaikesta muita, toiset ottaa vastoinkäymiset voittoina selviytyä taas eteenpäin.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
En tahdo olla ilkeä, mutta olethan itse jaksanut yrittää? Päätökset on sun omissa käsissä uskoit Jumalaan tai et. Vaikkapa jos sulla on jokin nykyisen työn estävä sairaus niin voisitko kouluttautua uudelleen työhön jota pystyt tekemään? Vaatii voimia ja ottaa aikansa, mutta varmasti palkitsee lopussa :) Minä uskon että kaikki siellä risukasassakin saa tehtyä itse itselleen hyviä asioita.

entäpä jos elämän vaikeuksien takia tulisit pyytämään apua Jumalalta ja etsimään häntä niin sekin elämäntilanne koituisi siunaukseksi sinulle.
http://www.godtube.com

Ehkä sinun olisi aika vaihtaa jumaluutta?

Gaea-Gaia--Mother-Earth-40577007905.jpg

[QUOTE="vieras";26034758]Ehkä sinun olisi aika vaihtaa jumaluutta?

Gaea-Gaia--Mother-Earth-40577007905.jpg
[/QUOTE]

Joo, voin vaihtaa mihin vaan joka AUTTAA. Mä haluaisin vihdoinkin simppelin ja rennon elämän. TYYTYVÄISEN, että KAIKKI kohdillaan. Ettei aina tarvis joka asiasta vääntää vaan hymy huulilla herätä uuteen päivään ja todeta että elämä on just mallillaan. Voiko kukaan tätä luvata...jos voi, mä vaihdan HETI.

Joo, voin vaihtaa mihin vaan joka AUTTAA. Mä haluaisin vihdoinkin simppelin ja rennon elämän. TYYTYVÄISEN, että KAIKKI kohdillaan. Ettei aina tarvis joka asiasta vääntää vaan hymy huulilla herätä uuteen päivään ja todeta että elämä on just mallillaan. Voiko kukaan tätä luvata...jos voi, mä vaihdan HETI.

Kyse on hyväksymisestä ja mielenasenteesta. Sinun pitää päästä liiasta haluamisesta eroon ja nauttia asioista joita sinulla on ja joita maailma tarjoaa koko ajan. Kun maailma ahdistaa niin ota voimaa luonnosta ja sen mutkattomuudesta. Siellä ei ole hyvää eikä pahaa, vaikka kärsimys kuuluu osana kiertokulkuun.

[QUOTE="vieras";26034826]Kyse on hyväksymisestä ja mielenasenteesta. Sinun pitää päästä liiasta haluamisesta eroon ja nauttia asioista joita sinulla on ja joita maailma tarjoaa koko ajan. Kun maailma ahdistaa niin ota voimaa luonnosta ja sen mutkattomuudesta. Siellä ei ole hyvää eikä pahaa, vaikka kärsimys kuuluu osana kiertokulkuun.[/QUOTE]

Kyllähän mä yritän, YRITÄN.

Ihme minäminä-asenne, luuletko sit et muilla on kaikki kohdillaan? Luulenpa et monella ihmisellä on asiat huonommin ku sulla ja silti ne ei valita. Oikeesti kuulostat ihan kakaralta.

Ihme minäminä-asenne, luuletko sit et muilla on kaikki kohdillaan? Luulenpa et monella ihmisellä on asiat huonommin ku sulla ja silti ne ei valita. Oikeesti kuulostat ihan kakaralta.

Siinähän luulet. Ja varmasti on niitä joilla on paljon huonommin - mutta myös niitä joilla on paremmin ja paljin paremmin. En kuule ihan kakara ole millään tavoin.
Enpä täällä ala enempää selitteleen, mutta jos vaivat/oireet on estänyt normaalia jokapäiväistä elämistä parikymmentä vuotta vähemämmän tai enemmän (mutta aina jollain tasolla) niin älä tule viisastelemaan lolleinesi.
Monia sairauksia joihin ei edes lääkärit saa pysyvää hoitoa (ja nämä estävät NORMAALIN jokapäiväisen elämän). Yksikin lekuri sanoi että "melkoinen poppamies pitäs olla jos tän sun vaivan sais kokonaan pois" ja valitettavasti seKÄÄN hoito ei auttanut (tais olla kuudes eri yritys saada sekin pienempi vaiva pois - pahempia on joita ei myöskään vaan osata hoitaa, lievittää ehkä, mutta pois eivät saa).

Ja sitten päälle vielä että joka hiivatin muu asiakin menee vaikeimman kautta, helvetinmoista paperisotaa ties minkä tahojen kanssa ja tekevät siellä virheitä ja yhden asian selvittäminen vie kaksi vuotta jonka pitäs olla parin kuukauden juttu.
Tällasta, ja nyt en enää näille viisastelijoille edes vaivaudu vastaamaan. Neuvoja ja asiallisia otan vastaan eli luen ja mietin, muut ohitan.

Ja joku kysyi kelle paskamaiseksi - siis ihan yleensä kun elämäkin on ihan paskaa mun kohdalla. Otan huomioon vain läheiseni (ja hei niitäkään ei ole kuin kolme!)

Yhteistyössä