H
huhhuh
Vieras
Kyse on kaksi vuotiaasta, joka kiukuttelee joka ikistä asiaa. Vauvana oli jo itkuinen ja välillä sai itsekin itkeä, kun meni hermot, kun ei vauva tuntunut olevan koskaan tyytyväinen. Ei ollu kyllä tietoakaan ihanasta ja nautinnollisesta vauva-ajasta. Sitten tuli aika, että roikutaan lahkeessa ja parutaan, jos ei mene mieliksi. Koko ajan tuon kans on ollut jotenki niin stressaavaa, kun märistään joka asiaa. Automatkat oli pienempänä kauheaa parkua, pukeminen tappelua, nukkumaan alkaminen itkua ja syöminen viihdyttämistä jne. Sitten on tullut kiukuttelut ja kun ei usko kerrasta eikä kahdesta ihan mitään. Aina saa tapella joka asiasta. Purkaa joka paikan ja levittää kaikki tavarat. Kun antaa haluamaansa syömistä nokan eteen, niin senkin kans vain kiukutellaan. Jos itse yrität makoilla ja levähtää sängyllä, niin tämä tulee ja pomppii päälle ym. Mies kyllä onneksi on arjessa mukana ja huolehtii lapsista mutta itse olen päivät kotona ja tuntuu, että joka päivä pinna palaa tuohon kiukkupussiin.
Miten te muut pärjäätte joilla on tällaisia? Itse annan useinkin mennä kiukuttelun toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos mutta joskus väsyneenä ei vaan jaksa.
Miten te muut pärjäätte joilla on tällaisia? Itse annan useinkin mennä kiukuttelun toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos mutta joskus väsyneenä ei vaan jaksa.