mulla menee hermo miesystävään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyttöystävä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyttöystävä

Vieras
Siis tässä yksi esimerkki

Hänellä ei ole pesukonetta eikä taloyhtiössä pyykkitupaa.
Itse käytän pyykkitupaa kerran 2 viikossa ja pesen omani sekä pojan vaatteet siellä,on isot koneet jne,koen sen järkeväksi

Miesystävälle olen sanonut että voin pestä hänenkin vaatteensa samalla,siinähän se menee.vaivaa siitä yt ei juurikaan ole

No tänään oli sitten pyykkipäivä ja sanoin miesystävälle jo eilen että pyykit kun tuo ni mä pesen,ei sitten tuonut.Soitin ja sanoin että voin tulla hakee (asuu ihan lähellä) niin nyt ei sitten tarvinnukkaan enää pestä hänen pyykkejään.
Olin ihan että ok,no ei sitten..mutta en jaksa ensin ehdotta apua ja sitten se lytätään täysin..tämä toistuu monissa asioissa..kaikkeen on aina vastaus "no ei sun tarvii" MUTTA
joka ikinen kerta tulee myös joko puhelu tai viesti perässä :

"kuka mua auttaiskaan" " ei mulla oo ketään joka auttaa" "kai mä pesen pyykkini sit pesulassa"

Siis mitä ****?!

eli ensin tarjoan apua,se kelpaa..sitten kun tulee se hetki niin sitten ei tarviikkaan mut kuitenki olis pitäny..

ohhhoh,eikö niin että pesköön pyykkinsä äitillään,hoitakoon lapsensa ihan täysin itse,tehköön itse omat ruokansa ja pyyhkiköön itte takapuolensa.
mä oon tainnu rupee liian äidilliseks sille?

ei muuten mutta luulen että kun nyt en pese hänen vaatteitaan niin haisevissa ja likasissa vaatteissa sit pyörii.. :X

mies vaihtoon?

ja ei asuta siis yhdessä..luojankiitos

Sanot selvästi miehelle: jos haluat minun pesevän pyykkisi, niin tuo ne xx-päivänä tänne. Piste. Siitä ei sitten tarvitse enää keskustella, jos mies tuo, niin pese, jos ei tuo, niin älä pese. Äläkä varsinkaan soittele tai viestittele perään, huolehtii sitten varmaan itse pyykeistään. Jos pyörii paskaisissa vaatteissa, niin ei oo sun ongelmas.

Ei mies halua, että peset hänen pyykkinsa toisella kädellä samalla kun peset omat pyykkisi. Jos taasen pesisit miehen pyykit varta vasten erikseen, se olisi miehelle osoitus siitä, että välität hänestä.

Joo,no siinäpähän näkee että mikä toisen todellinen hygieniataso on..
toinen asia joka ärsyttää sikana on se että jos hän on joskus tarjonnu mulle kyydin johonkin niin ehdottaa että imuroisin vastapalvelukseksi..kaikki pitää laittaa aina vastakkain.esim yski autokyyti hki-vantaa on kaksi imurointikertaa jne.

IHAN HULLUA!

hyvä ettei laske mitä syön hänen luonaan yms.

yhdessä vaiheessa olin jokapäivä hänen luonaan,nyt kerrat ovat harvenneet,saatan käydä kylässä mutten jää yöksi.
Hän vaihtaa lakanatkin omien sanojensa mukaan 2krt vuodessa,nyt meidän seurustelun aikana ne vaihdetaan kyllä kerran kuussa.peittoja ja tyynyjä ei oo muka ikinä pessy..ällöttävää!!

En voisi sietää tuollaista tapaa elää, että lakanoita ei vaihdeta tarpeeksi usein eikä vuodevaatteita tuuleteta. En sietäisi miestä, joka kulkee pesemättömissä vaatteissa. Muutenkaan en pidä epämääräisyydestä. Asiat ovat niin kuin niistä sovitaan.

Anna ukon pestä pyykkinsä tai jos tuo teitin pyykkitupaan, niin laittakoon itse koneeseen ja huolehtikoon ne. Jos tykkää pesulasta niin sekin ok. Silloinan sen ei tarvii käsitellä ite pyykkiään.
Älä oo sen ruikutuksesta moksiskaan tai sano et lopettaa ruikuttamisen.
Äläkä oo sille äiti!
Jos sen vaatteet haisee likaiselle, niin kehota viemään ne pesulaan ja palaamaan puhtoisena takas!
jollei ukko sitä kestä et asiasta mainitset sottapytylle, niin anna olla koko ukon. tuskinpa tuo vastaisuudessakaan asiaa hoitaa...

Ei tuo ole miesystävä vaan joku toinen huollettava, jonka olet ottanut ihan vapaaehtoisesti. Jos suhteenne on siinä vaiheessa, että asutte erillään niin eiköhän kumpikin osaa pyykkinsä pestä.

Siis yksi autokyyti vastaa kahta imurointikertaa hänen kämpässää... No huhhuh :o Et kai sä oikeesti ole siihen suostunu? Normaalisti tuollaisen matkan voi kyydittää pelkästään avuliaisuuttaan (varsinkin kun olette seurustelusuhteessa) tai sitten pyytää bensarahaa jos useemmin tarvii kyydittää toista. Kaikestako se pyytää vastapalvelusta? Sä voit seuraavan kerran pyytää häntä imuroimaan sun kämpän jos hän tuo pyykkinsä sun pestäväks...

[QUOTE="allukka";24153274]Siis yksi autokyyti vastaa kahta imurointikertaa hänen kämpässää... No huhhuh :o Et kai sä oikeesti ole siihen suostunu? Normaalisti tuollaisen matkan voi kyydittää pelkästään avuliaisuuttaan (varsinkin kun olette seurustelusuhteessa) tai sitten pyytää bensarahaa jos useemmin tarvii kyydittää toista. Kaikestako se pyytää vastapalvelusta? Sä voit seuraavan kerran pyytää häntä imuroimaan sun kämpän jos hän tuo pyykkinsä sun pestäväks...[/QUOTE]

juujuu,ihan pokkana ehdotti tuota.Sanoin että ei se autokyyti ole yht. tunnin homman väärti..sitä varten on siivouspalvelu,mä olen vain tyttöystävä.
Tänään oli puhe että JOS saan lapsen johonkin hoitoon niin lähetään viettämään johonki aikaa kahestaan.
No se ei mennytkään ihan putkeen ja ilmotin sitten ettei päästäkkään,tää ruikuttaa että oli koko päivän syömättä sen takia että jos mennään syömään johonkin!!
ohhoh..

ja kylä,kaiskesta pitää tehdä vastapalvelus,hän haluaa olla varma ettei häntä käytetä hyväksi,näin on selittänyt kun kysyin syytä tuohon vatsakkainasetteluun ja korvailuun.
Hä ei itse halua esim tutustua ihisiin joista hän ei voi hyötyä mitenkään!
(Edellisen lauseen kirjoitettuani tajusin itsekkin missä mennään,hän haluaa hyötyä minusta)

On monesti sanonut seurustellensa jonkun naisen kanssa joka ei ole sillälailla miellyttänyt,koska sekin on parempi kun ei mitään..taidampa olla sitä hänelle.
Kyseessä vielä ihan tavallinen pulliainen eikä mikään pelimies

Alkuperäinen kirjoittaja tyttöystävä;24152487:
Siis tässä yksi esimerkki

Hänellä ei ole pesukonetta eikä taloyhtiössä pyykkitupaa.
Itse käytän pyykkitupaa kerran 2 viikossa ja pesen omani sekä pojan vaatteet siellä,on isot koneet jne,koen sen järkeväksi

Miesystävälle olen sanonut että voin pestä hänenkin vaatteensa samalla,siinähän se menee.vaivaa siitä yt ei juurikaan ole

No tänään oli sitten pyykkipäivä ja sanoin miesystävälle jo eilen että pyykit kun tuo ni mä pesen,ei sitten tuonut.Soitin ja sanoin että voin tulla hakee (asuu ihan lähellä) niin nyt ei sitten tarvinnukkaan enää pestä hänen pyykkejään.
Olin ihan että ok,no ei sitten..mutta en jaksa ensin ehdotta apua ja sitten se lytätään täysin..tämä toistuu monissa asioissa..kaikkeen on aina vastaus "no ei sun tarvii" MUTTA
joka ikinen kerta tulee myös joko puhelu tai viesti perässä :

"kuka mua auttaiskaan" " ei mulla oo ketään joka auttaa" "kai mä pesen pyykkini sit pesulassa"

Siis mitä ****?!

eli ensin tarjoan apua,se kelpaa..sitten kun tulee se hetki niin sitten ei tarviikkaan mut kuitenki olis pitäny..

ohhhoh,eikö niin että pesköön pyykkinsä äitillään,hoitakoon lapsensa ihan täysin itse,tehköön itse omat ruokansa ja pyyhkiköön itte takapuolensa.
mä oon tainnu rupee liian äidilliseks sille?

ei muuten mutta luulen että kun nyt en pese hänen vaatteitaan niin haisevissa ja likasissa vaatteissa sit pyörii.. :X

mies vaihtoon?

ja ei asuta siis yhdessä..luojankiitos
Mies kuulostaa mielenterveyspotilaalta, josta itse hankkiutuisin eroon niin pian kuin mahdollista.

[QUOTE="allukka";24153282]Se vaan haluu teettää sulla kaikki hommat mitä se ei ite haluu tehdä.[/QUOTE]

Peesi.

Ei ole kuullutkaan sellaisesta asiasta, kuin kohteliaisuus.