Alkuperäinen kirjoittaja er:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vierastaja:
Osittain ymmärrän tunteesi, mutta.. Ehkä riehuminen on lapsesi tapa saada huomiota sinulta. Leikkikää, lukekaa, touhutkaa yhdessä. Anna aikaasi lapselle ilman, että hänen tarvitsee tehdä tuhmuuksia.
Olen lukenut (tänään ainakin 10 kirjaa), käyty ulkona (siellä satutti itsensä kaatuessaan kun ei uskonut ettei saa juosta alamäkeen, mä työnsin rattaita, joissa ei halunnut istua...) ja koottu palapelejä sisällä. Eli touhuttu on ja silti riekkuu...
1,5 vuotias ja oletat hänen käyttäytyvän, kuin 4v. Ei ihme, että hermo menee... ei uskonut, että ei saa juosta? Ei ehkä ymmärtänyt kuitenkaan. Ei noin pieni paljon palapeleistä jaksa innostua.
Jaksaa innostua palapeleistä! Koko ajan kantaa kirjoja ja palapelejä mulle. Tykkää koota muumi-nuppipalapeliä ja muitakin.

Tää on ainoa lapsi meillä, en ehkä (vieläkään) tajua miten 1,5v. lapsen pitäisi käyttäytyä, oon tyhmä (JA VÄSYNYT) tunnustan. Oon kyllä huomannut, että tajuaa puhetta, kieltoja ja käskyjä mutta ei halua totella. Tunnustan kuitenkin, että oon vissiin sen verran tyhmä etten tajua itsekään kaikkea... onneksi on viisaampiakin äitejä, te siellä, jotka osaatte auttaa tällaista tolloa...