Mulla menee hermot kaasoihin!!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ^^
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

^^

Vieras
Vittu ne ei mitään muuta tee ku valita! Mää oon muutamassa asiassa ilmassu toivomukseni HUOM en ole vaatinut vaan toivonut ja se oli niille ok, nyt sitten kuitenkin kiukutellaan ja kitistään joka asiasta ja mun toivomuksia ei siis ole kuitenkaan kunnioitettu vaan ovat tehneet kaikki toisin kun oli sovittu.. Siitäkään en ole valittanut.. Polttarit tuntu olevan tuskaa niille järjestää, ku valitettiin että he joutuu tekeen paljon kaikkee ja mitä he saa kiitokseks, oikein siis huusi mulle.. :( Mua harmittaa ja suututtaa tosi paljon :'( Miks suostua kaasoks jos ei halua hoitaa ilman isoa palkintoa kunniaansa.. Toinen kaasoista itse pyysi kaasokseni.. Mää en uskalla sanoa edes niille enää, että niiden hommaan kuuluis vielä niin sanotusti hääohjelman suunnittelu :( Niin ja mulla oli siis suunnitelmissa antaa häiden jälkeen kiitoslahjat kaasoille, mutta tiedä huvittaako enää :(

Kerran olen itse kaasona ollut ja ainoa tehtävä oli morsiamen seuraneitinä oleminen ennen vihkimistilaisuutta. Se oli silloin ennen muinoin kaason tehtävä, onneksi.
Muutama vuosi sitten olin häissä, joissa morsiamella oli kuusi kaasoa. Ei tullut kenellekään liikaa hommaa.
On vähän hankala asia varmaan "kehdata" kieltäytyä, jos kaasoksi pyydetään, siitä varmaan johtuu, että näitä hermojen menetyksiä sattuu.

no, et anna mitään kiitoslahjoja! ihme tyyppejä. itselläni meni aikoinaan kaason kanssa sukset ristiin ja ei olla sen jälkeen nähty. ei huolinut kiitoslahjaani eikä edes halunnut syömään kanssani. tästä 6v aikaa .

tuon takia en suostu kaasoksi kun joillekkin se meinaa että kaaso järkkää puolet häistä. Mulle kaaso on ennemminkin sellainen henkinen tuki, joka voi ehkä autella vähän kutsukorttien teossa ym.

Jos on itse halunnut kaasoksi, en silloin ymmärrä käyttäytymistä..
Itse olin juuri kaasona, tehtävänäni oli jhärjestää polttarit, olla morsiammen makutuomarina asioissa, kävin katsastamassa juhlapaikan, tein hääohjelman ja juhlapäivänä juhlapaikalla hoidin tarjottavat pöytään, ruuan lämmitykset ym. Ei ollut pitopalvelua.
Vaikka lista kuulostaa kamalan vaivalloiselta, ei se sitä ollut. Tykkäsin pestistäni ja tekisin sen milloin vain uudestaan! Ja kun oli ainoana kaasona, ei tarvinnut kauheesti sumplia asioita muiden kanssa, kuin morsiammen. Ja meidän näkemyksemme asioita on paljolti samanlaista, joten morsian uskalsi antaa minulle vapaat kädet. Ja saikin ikimuistoiset häät! Itseäni kehumatta... :p

Tässä syy miksi mulle ei tule KAASOA!
Ainoastaan joku joka on sitten ennen häitä tukena jne...
Saanpahan itse järjestää asiat omalla tavallani,ei tartte riidellä kavereiden kanssa jne.

Yhteistyössä