Mulla menee totaalisesti hermot 9v kanssa :-(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ho
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Ho

Vieras
Ei usko mitään mitä sanotaan. Jos menee esim johonkin mihin ei ole lupa mennä tai tekee jotain niin saan sanoa ainakin 5 kertaa ennenkuin uskoo, viimeisin kerta huutamalla. Olen hakenut kädestäpitäen pois, ei auta. Suoraa huutoa karjuminen on ainoa jolla uskoo :-( tekis oikeesti mieli joka kerta tukasta repimällä hakea kun ei usko. Sama juttu jos sanon ettei saa koskea johonkin, pyörittelee sitä kädessään vielä viidennenkin sanomiskerran jälkeen. Neuvoja?

Meillä vähän samanmoista 9v. pojan kanssa. Näennäistottelemista on myös eli panee esineen pois pyydettäessä, mutta hetken kuluttua se on uudelleen kädessä. On usein katuvainen tottelemattomuuden takia - siihen saakka kunnes on jälleen tottelematon.

Alkuperäinen kirjoittaja Ho:
Ei usko mitään mitä sanotaan. Jos menee esim johonkin mihin ei ole lupa mennä tai tekee jotain niin saan sanoa ainakin 5 kertaa ennenkuin uskoo, viimeisin kerta huutamalla. Olen hakenut kädestäpitäen pois, ei auta. Suoraa huutoa karjuminen on ainoa jolla uskoo :-( tekis oikeesti mieli joka kerta tukasta repimällä hakea kun ei usko. Sama juttu jos sanon ettei saa koskea johonkin, pyörittelee sitä kädessään vielä viidennenkin sanomiskerran jälkeen. Neuvoja?

Mitä sellaista on mitä 9-vuotias ei saa pidellä kädessä ja tutkia?
Entäs mihin paikkaan ei saa mennä ilman lupaa? Mistä pitää hakea kädestä pitäen pois?

Yhteistyössä