Mulla ois teille kysymys,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VainVieraana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

VainVieraana

Uusi jäsen
12.06.2010
9
0
1
.. että onko mun naamassani suurin syy sille, että en vaan löydä rakkautta? Kun mä en käsitä. En ole läheisriippuvainen (enää ), olen onnellinen, elämäni perusasiat ovat kunnossa, mutta sinkkuuteni vaan tuntuu olevan loppumaton. En etsi aktiivisesti ketään, en ole epätoivoinen, minulla on oma elämä. Olen vahva (liiankin?) ja itsenäinen (sitäkinkö liikaa?). Tiedän millaista miestä en halua, mieluummin olen yksin kuin huonossa suhteessa. Mä haluan tasa-arvoisen suhteen, aikuisen sellaisen, en leikkimistä tai "kunhan nyt on joku". Mielestäni luonteenikin on ok, en ole dominoiva tai alistuvakaan, osaan jutella ihan fiksuja jne. En keksi enää muuta syytä tähän ikuisesti jatkuvaan sinkkuuteeni kuin ulkonäköni. Olenko oikeassa?

näytät aika hmmm... kovaääniseltä naiselta :P siis sellaiselta joka sanoo hyvin suoraan ja vahvasti kaiken eikä siittä jousta. mutta tuotahan nyt ei voi pärstän perusteella tietää :) jos etsit liian aktiivisesti, siis yleensä sen miehen löytää kun vähiten sitä odottaa...

Nätti olet.. Sama tilanne kuin minulla, ihanaa huomata, että en ole ainut.. Olemme ehkä kuitenkin liika elämää nähneitä, tiedämme mitä haluamme, eli itsenäisiä naisia.. Se oikea kun tulee vastaan, vie jalat alta... Sitä odottaen...

En oo kovin kovaääninen :D Tai siis, uskallan kyllä sanoa mielipiteeni mutta myös kuuntelen tositen mielipiteet ja olen valmis joustamaan omistani jos huomaan ne jotenkin omituiseksi. En siis ole ns. ehdoton. Paitsi omissa vaatimuksissani. En halua olla kenenkään pelastaja tai äitihahmo, niissä olen ehdoton. Siis parisuhteen kannalta ajateltuina.
Aktiivisesti en etsi, en käy baareissakaan kuin hyvin harvoin.

Sulla semmone ongelma ku monella muullakin, että kaipaat huomiota ja haet sitä vaikka sitten näin.. kaipaat kehuja jatkuvasti yms. Ihan normaalilta naiselta näytät, mutta laita pääkoppa järjestykseen, niin ehkä se sopiva elämänkumppanikin löytyy.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Sulla semmone ongelma ku monella muullakin, että kaipaat huomiota ja haet sitä vaikka sitten näin.. kaipaat kehuja jatkuvasti yms. Ihan normaalilta naiselta näytät, mutta laita pääkoppa järjestykseen, niin ehkä se sopiva elämänkumppanikin löytyy.

:D Tää taitaa olla aikalailla eka kerta kun naamani julkistan netissä keskustelupalstalla.. että ei ihan tuo huomionhaku osu nyt kohilleen. Mut ehkä mun pääkopassa on jotain, joka selittää tän ikisinkkuuden :hug:

no ehkäpä sitten juuri et tarpeeksi etsi :P kun harvemmin ketään kotoota hakee, ellet nettideittailua harrasta... kannattaa näyttäytyä silti jossain niin voi joku potentiaalinen mies jostain ryömiä näkösälle

Alkuperäinen kirjoittaja wieras:
no ehkäpä sitten juuri et tarpeeksi etsi :P kun harvemmin ketään kotoota hakee, ellet nettideittailua harrasta... kannattaa näyttäytyä silti jossain niin voi joku potentiaalinen mies jostain ryömiä näkösälle

Ääh. Mä käyn kaupoilla ja kirppareilla ja tapahtumissa ja töissä :D Nettideittailuun en (enää ) lähde ja baarit ei oo mun juttu. Mä tykkään olla kotona, mulla on ihana puutarha ja kaunis koti :D Miksei tänne kukaan muka eksy? :saint:

Yhteistyössä