Lähin miehen matkaan tännään ko se lähti salille ohjaamaan jonku alottelijan painonnostojuttuja, pääsin uimaan sitte sillä aikaa. Uinnin jälkeen painelin sinne salin puolelle ja seikkailin sielä muskeliukkojen seassa, taas kerran sain kuulla hämmästelyä ko oon niin pieni ja niin jumalattoman äänekäs (ja mie kuitenki yritin olla mahollisimman hiljaa) ja jotenki minusta tuntu ettei ne ees huomannu minua ko tottuvat siihen että sielä olen, ei ne ennää ees väistelly minua ja liian monta kertaa kuulu "ohops" ko joku tönäs tai meinas kävellä yli :snotty: Lopulta sitte aloin pöliseen entiseen malliin etten jäis huomaamatta
Sitte ko ne ihmetteli sitäki, ko kuulema ylleensä sielä akat jos käy ukkojensa mukana nii kattovat vaan itteä peilistä, mie hääräsin kaikkea muuta
Mut oli niiiiin kiva päästä uimaan. Ei tuu hallissakkaan käytyä uimassa ikinä, jotenki ahistaa koko paikka. Ja iho on nyt ihan persiillään klooriveen takia mut kyllä se kärsimys on sen arvosta ko pääsi uimaan :saint:
Pääsispä joka viikko matkaan nii oisin ylettömän onnellinen
Mutko naiset on sielä kuulema häiriöksi, ukot haluaa rauhassa treenata. 
Mut oli niiiiin kiva päästä uimaan. Ei tuu hallissakkaan käytyä uimassa ikinä, jotenki ahistaa koko paikka. Ja iho on nyt ihan persiillään klooriveen takia mut kyllä se kärsimys on sen arvosta ko pääsi uimaan :saint:
Pääsispä joka viikko matkaan nii oisin ylettömän onnellinen