Mulla oli NIIIN pieni olo. (äärettömän turhaturhempiturhin, kaikilla muilla on paljon tärkeämpää asiaa)

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Lähin miehen matkaan tännään ko se lähti salille ohjaamaan jonku alottelijan painonnostojuttuja, pääsin uimaan sitte sillä aikaa. Uinnin jälkeen painelin sinne salin puolelle ja seikkailin sielä muskeliukkojen seassa, taas kerran sain kuulla hämmästelyä ko oon niin pieni ja niin jumalattoman äänekäs (ja mie kuitenki yritin olla mahollisimman hiljaa) ja jotenki minusta tuntu ettei ne ees huomannu minua ko tottuvat siihen että sielä olen, ei ne ennää ees väistelly minua ja liian monta kertaa kuulu "ohops" ko joku tönäs tai meinas kävellä yli :snotty: Lopulta sitte aloin pöliseen entiseen malliin etten jäis huomaamatta :D Sitte ko ne ihmetteli sitäki, ko kuulema ylleensä sielä akat jos käy ukkojensa mukana nii kattovat vaan itteä peilistä, mie hääräsin kaikkea muuta :D

Mut oli niiiiin kiva päästä uimaan. Ei tuu hallissakkaan käytyä uimassa ikinä, jotenki ahistaa koko paikka. Ja iho on nyt ihan persiillään klooriveen takia mut kyllä se kärsimys on sen arvosta ko pääsi uimaan :saint:

Pääsispä joka viikko matkaan nii oisin ylettömän onnellinen :D Mutko naiset on sielä kuulema häiriöksi, ukot haluaa rauhassa treenata. :whistle:

mä ole kuulema myös äänekäs- ja pienikin vielä :D
Eilen sovittiin äitini kanssa treffit kaupassa. No, menin kauppaan ja törmäsin siinä sitten pikkuveljeeni melkein heti. Olivat kuulema heti kuulleet kun tulin lasten kanssa.
Mieskin varovasti esitti pyynnön tässä yksi ilta, että voisinko mitenkään puhua hiljempaa kun ollaan kaupassa :D

Onko tässä pienikokoisuudessa jotai äänekkyyttä aiheuttavaa? :xmas:

pieni piristyspilleri olet siis ;)

No joku semmonen :D Mie niin muistan minun ekan vierailun sielä ko ne äijät jäi suu auki toljaamaan minua ko lentelin ympäriinsä ja hölpötin. Eka kerta ko oikeasti tajusin että mie puhun liikaa ja nolona hiljenin ja poistuin ulos... Ja mies sano että koko loppuaika ne oli puhunu vaan minusta :D Miekö oon itekki urheilija nii suunapäänä terveystietoa ja neuvoja jakelemassa vaikken jostaki painonnostosta tiä keturperskarvaa enempää, sen mitä mieheltä jotaki kuullu. Mut kotimatkallaki tännään ukolta kysyin että onko se häirittevää ko läpätän ja se sano että ärsyttävän hiljasta jos en oo paikalla, eli, voin päätellä että minun juttelu on tärkeää. KAIKILLE.

Eilen sovittiin äitini kanssa treffit kaupassa. No, menin kauppaan ja törmäsin siinä sitten pikkuveljeeni melkein heti. Olivat kuulema heti kuulleet kun tulin lasten kanssa.
Mieskin varovasti esitti pyynnön tässä yksi ilta, että voisinko mitenkään puhua hiljempaa kun ollaan kaupassa :D

Se on kuule harva kerta että minun kans kukkaa ees kauppaan lähtee :laugh: Mut ehkä se on nii että mitä pienempi akka sitä enemmän asiaa ja ääni on toki kuuluva :whistle:

Olet varmaankin oikeilla jäljillä. Kun on pieni niin tarvii olla vähän pippurinen ja äänekäs, että tulee huomatuksi. Itse innostun juurikin pienehköistä naisista joissa on kipinää. Sopivat mukavasti kainaloonkin.

[QUOTE="vieras";22596006]Eikös ne peilit ole siellä salissa niitä äijiä varten, sen harvan kerran kun kävin salilla niin aina joku oli pullistelemassa peilin edessä =)[/QUOTE]

Tuo on semmonen nuitten oma sali, ei mikkään yleinen. Yhessä pitävät sitä yllä. Siellä on yks peili, muuten ihan valkeat seinät. Joo ja oon nähny ko ne jotku hormonihörhöt sielä pullistelee lihaksiaan, YÄK. Minun ukko onneksi ihan muuten vaan nostellu painoja, sitäkkää oo tehny vimesen vuojen aikana ko satunnaisesti olkapäävamman takia, eikä ikinä ole ollu semmonen fanaattinen hullu mitä ne jotku on. Eikä mulla oo mies ikinä mittään mössöjä vetäny, vaan ihan aitoa lihasta on koko ukko, treenaamalla saanu ne. Ne pahimmat äijät jotka vetelee tiä mitä, hyi :(

kuinkas pieni sitä sitten ollaan?

Mie oon 158senttinen, 50kilonen (löytyy sitä lihasta multaki), mies reilu satakilonen ja kaksmetrinen ja nii ne on ne muutki, pari vähän lyhempää mut herraisä niitä muskeleita. :O
Jännää sinänsä että minun mies nostaa penkistä enemmän mitä ne suurempilihaksiset hormoniäijät, ei ne ylimääräset tuotteet taija sitä voimaa paljoa tuua, ulkonäkö ehkä "paranee" (ja muna pienenee niinku minun mies sannoo :D )

Yhteistyössä