Mulla olis niinQ ongelma, kertokaa mielipiteenne :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kowalski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kowalski

Aktiivinen jäsen
14.07.2007
82 472
9
36
Kaupathan on huomenna kiinni.

Mies on kutsunut meille vieraita lasten synttärikahville.

Kielsi mua ostamasta mitään, HÄN hoitaa kaiken tällä kertaa. Mä en saa missään nimessä ostaa mitään, hän hankkii kaikki tarjottavat huomisaamuna.

Mutta muistaako se, että kaupat on huomenna kiinni? Ei tod.

Miehen kännykän akku on loppu; aamulla tekstasi bussista ja sanoi että akku on finaalissa, nyt kun koitan soittaa niin luuri on kiinni.

Oonko ilkeä vaimo, jos kielloista huolimatta haen tänään kakkua, pullaa ja keksiä kaappiin? :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Kielsi mua ostamasta mitään, HÄN hoitaa kaiken tällä kertaa. Mä en saa missään nimessä ostaa mitään, hän hankkii kaikki tarjottavat huomisaamuna.

Miehen kännykän akku on loppu; aamulla tekstasi bussista ja sanoi että akku on finaalissa, nyt kun koitan soittaa niin luuri on kiinni.

Oonko ilkeä vaimo, jos kielloista huolimatta haen tänään kakkua, pullaa ja keksiä kaappiin? :snotty:

jos miehesi on ajatellut shoppailla abc:llä :D

hae varalta mutta laita ne piiloon :D :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Sukkamustanen takkuaivo:
Ihana mies :D

Käyt salaa hakemassa hätävaraa ja piilotat. Jos kävi niin ettei muistanut kauppojen olevan kiinni otat ne kätköstä..tadaaa...
Ja jos mieskin käynyt ostoksilla, pidät herkut jemmassa tulevaan.

Noin mä taidan toimia....Haen vaikka pari pakastekakkua tms, jotain keksejä ja sellaista mikä säilyy :D

Alkuperäinen kirjoittaja Sukkamustanen takkuaivo:
Ihana mies :D

Käyt salaa hakemassa hätävaraa ja piilotat. Jos kävi niin ettei muistanut kauppojen olevan kiinni otat ne kätköstä..tadaaa...
Ja jos mieskin käynyt ostoksilla, pidät herkut jemmassa tulevaan.

Noin mä taidan toimia....Haen vaikka pari pakastekakkua tms, jotain keksejä ja sellaista mikä säilyy :D

Joo,hae vaan.. :D

Nyt mies soitti pomon veljen vaimon (eli mun kaverin) kännykästä, paniikissa...."Siis kaupat on huomenna KIINNI!" :D . Kysyin, että kävisinkö mä sittenkin tänään kaupassa ostamassa jotain huomiseksi...Mies nieleskeli hetken aikaa ja totesi että "ehei, MINÄ hoidan" :xmas: . On töissä kello 21 asti, eikä varmastikaan pääse livahtamaan kauppaan.

Eli vieraat syö huomenna pizzaa ja kebabia?! :laugh:

Nyt mies soitti pomon veljen vaimon (eli mun kaverin) kännykästä, paniikissa...."Siis kaupat on huomenna KIINNI!" :D . Kysyin, että kävisinkö mä sittenkin tänään kaupassa ostamassa jotain huomiseksi...Mies nieleskeli hetken aikaa ja totesi että "ehei, MINÄ hoidan" :xmas: . On töissä kello 21 asti, eikä varmastikaan pääse livahtamaan kauppaan.

Eli vieraat syö huomenna pizzaa ja kebabia?! :laugh:
Mää voisin tulla teille kylään. :p :D :laugh:

Yhteistyössä