mulla olis nyt tarjolla fuckbuddy, uskaltaisinko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieraana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieraana"

Vieras
on juteltu netissä, mies on minua kymmenisen vuotta nuorempi ja varattu. Itse en ole hänestä silleen vakavasti kiinnostunut mut kyllä tekisi seksiä mieli. Menisköhän maailmani ihan sekaisin jos ottaisin ja panisin tämän miehen kanssa? Onko täällä kellään panokaveria? tää ei edes asu samalla paikkakunnalla niin silleen olis helppo tavata kun ei jatkuvasti törmää

Siis tolleenko ihmiset noita fuck buddy hommia hoitaa???

Haloo, eikö yhtään oo väliä kenen kanssa harrastaa seksiä?

Itselläni oli aikanaan "yhden illan jutun" seurauksena muutaman vuoden fuck buddy suhde tähän yhden illan sulhoon. Kävi nimittäin heti selväksi, että mies rakasti edelleen exäänsä, eikä siinä voinut kovin ruusuisia parisuhde haaveita itselleen rakennella, kun juttu aina livahti siihen ihanaan exään ja hänen tekemisiinsä. Niipä sitten vaan tavattiin seksin merkeissä. Erona vaan, että meillä riitti kyllä muutakin puhuttavaa ja ystävyyttä muuhunkin kuin vain seksiin.

Itse kyllä hoitelisin itse itseni onneen, jos ei tuon tasokkaampaa tapaa ole löytää kaveria intiimielämään.

Mä tahtoisin sellaisen kanssa, mutta pelkään tosissani että rakastuisin siihen kuitenkin jossain kohtaa :( Siispä en uskalla. Olis tuossa tosin parikin tyrkyllä, ekaa en vain halua ja toiseen pelkään kuitenkin ihastuvani. Joten taitaa jäädä välistä. Itseasiassa kolmaskin, kun nyt muistelen. Mutta varattu eikä kiihota mua seksuaalisesti. Siihen en kyllä ihastuisi.

Yhteistyössä