Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:aijaa.. :/ pitäsköhän mun sit perua se.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:aijaa.. :/ pitäsköhän mun sit perua se.
jos se on pelkkä tarkastus aika niin sehän menee.. mutta jos porataan ni se on hankala olla.