V
voi
Vieras
Hauskasti tässä ketjussa mittään jo TULEVAA uusperhettä ja TULEVAA lapsikatrasta ja huom huom :attn: ap kertoo että vauva 4kk ja on vielä liitossa vauvan isän kanssa siis ei ole edes eronnut 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja voi:Hauskasti tässä ketjussa mittään jo TULEVAA uusperhettä ja TULEVAA lapsikatrasta ja huom huom :attn: ap kertoo että vauva 4kk ja on vielä liitossa vauvan isän kanssa siis ei ole edes eronnut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja voi:Hauskasti tässä ketjussa mittään jo TULEVAA uusperhettä ja TULEVAA lapsikatrasta ja huom huom :attn: ap kertoo että vauva 4kk ja on vielä liitossa vauvan isän kanssa siis ei ole edes eronnut![]()
ero on vireillä, mutta ei siis vielä voimassa lue harkinta-aika... Ja onko se nyt jotenkin paha jos miettii vähän tulevaisuuttakin niitä lapsia kuitenkin haluan lisää.
Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Unohda koko juttu. Lapselle on parasta elää ehjässä perheessä eikä ole mitään järkeä tehdä lapsia silloin, kun ero on varma.
Mut hän on kuitenkin äärettömän hyvä isä. Pelkään sitä uus perhe kuvioo et asun jonkun miehen kanssa ja tulee lapsia ja sit tätä minun esikois poikaa kohtelee tää uusi mies jotenki eriarvosesti, kuin näitä meijä yhteisiä lapsia![]()
MÄ TOIVON ETTÄ TÄMÄ ON PROVO.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:No mikäs tuossa nyt pahaa olisi, pyöräyttää toinen kerta on jo yksi entuudestaan saman miehen kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja hessuhopo:Ei minustakaan itse asiassa kovin paha ajatus ole sinänsä. Helpompihan se on lasten asioista sopia jos ovat kaikki samalle vanhemmalle. Hullumpaa minusta enemmänkin on että heti erottua tehdään se lapsi sille uudelle kaverille ja sit taas erotaan jne.... Ei muuta kuin ap keskustelemaan asiasta miehen kanssa ja "projekti" alulle. =)