Mulla on 4kk vauva ja ero tulossa miehestä, mut haluisin tälle samalle miehelle kuitenkin vielä toisenkin lapsen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hauskasti tässä ketjussa mittään jo TULEVAA uusperhettä ja TULEVAA lapsikatrasta ja huom huom :attn: ap kertoo että vauva 4kk ja on vielä liitossa vauvan isän kanssa siis ei ole edes eronnut :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja voi:
Hauskasti tässä ketjussa mittään jo TULEVAA uusperhettä ja TULEVAA lapsikatrasta ja huom huom :attn: ap kertoo että vauva 4kk ja on vielä liitossa vauvan isän kanssa siis ei ole edes eronnut :laugh:

ero on vireillä, mutta ei siis vielä voimassa lue harkinta-aika... Ja onko se nyt jotenkin paha jos miettii vähän tulevaisuuttakin niitä lapsia kuitenkin haluan lisää.

Meillä on sama tilanne kuin ap:lla. En tiedä miten edetä asian suhteen... vaikeaa!
No onneksi minä en tehnyt aloitusta samasta asiasta niin säästyin ryöpytykseltä...

Mun serkulla oli pitkä suhde, välillä paremmin, välillä huonommin. Lasta yritettiin liki 10 vuotta kera hoitojen myös. Pari päätti lopulta erota, mutta viedä lapsiprojektin kuitenkin yhdessä loppuun. Tyttö on nyt 1,5v, vanhemmat hyvissä väleissä keskenään, mutta eivät ole yhdessä.
Lpullisen eron syitä en tiedä, eikä ne mulle kuulukaan. Kukin tyylillään.
Joten ei kai se aivan tuulesta temmattu ole tuo ap:n ajatus.

Kuitenkin kannattaa nyt ensin ero selvittää loppuun ja miettiä näitä asioita sitten tulevaisuudessa kun asia on ajankohtaisempi. Saa rauhassa katsoa miten tulee onnistumaan tapaamiset sun muut.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja voi:

ero on vireillä, mutta ei siis vielä voimassa lue harkinta-aika... Ja onko se nyt jotenkin paha jos miettii vähän tulevaisuuttakin niitä lapsia kuitenkin haluan lisää.

Sanompahan vaan että voi jessus. Myyt karhun nahkaa ennenkuin on karhu lahdattu sanois mun mummo.

Ei minustakaan itse asiassa kovin paha ajatus ole sinänsä. Helpompihan se on lasten asioista sopia jos ovat kaikki samalle vanhemmalle. Hullumpaa minusta enemmänkin on että heti erottua tehdään se lapsi sille uudelle kaverille ja sit taas erotaan jne.... Ei muuta kuin ap keskustelemaan asiasta miehen kanssa ja "projekti" alulle. =)

Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
Unohda koko juttu. Lapselle on parasta elää ehjässä perheessä eikä ole mitään järkeä tehdä lapsia silloin, kun ero on varma.

Mut hän on kuitenkin äärettömän hyvä isä. Pelkään sitä uus perhe kuvioo et asun jonkun miehen kanssa ja tulee lapsia ja sit tätä minun esikois poikaa kohtelee tää uusi mies jotenki eriarvosesti, kuin näitä meijä yhteisiä lapsia :(

MÄ TOIVON ETTÄ TÄMÄ ON PROVO.

Selkee provo. Mut jos joku oikeesti olisi noin tyhjäpää, niin kysyisin vaan: Miks ottais miehen, joka kohtelis vanhinta lasta eriarvoisesti???

Alkuperäinen kirjoittaja hessuhopo:
Ei minustakaan itse asiassa kovin paha ajatus ole sinänsä. Helpompihan se on lasten asioista sopia jos ovat kaikki samalle vanhemmalle. Hullumpaa minusta enemmänkin on että heti erottua tehdään se lapsi sille uudelle kaverille ja sit taas erotaan jne.... Ei muuta kuin ap keskustelemaan asiasta miehen kanssa ja "projekti" alulle. =)

Anna mun kaikki kestää...no jos mies makselee mukisematta elarit, ni mikäs siinä...

Miten ap ajattelin sitten hoitaa esim. elarit? Jos haluat toisen lapsen miehen kanssa (itsekkäistä syistä), niin onko mies velvollinen mielestäsi elättämään lapsen eli maksamaan elarit?

Mäkin haluaisin vielä yhden lapsen, ehkä kaksikin ja ihan täyseksän kanssa ne tekisin jos tekisin. Voi olla että eksäkin jossain vaiheessa haluaa. Jonkun puolituntemattoman kanssa lapsenteko ei kiinnosta yhtään, niistä kun ei voi tietää millaisia isejä olisivat. Eksä on todettu hyväksi isiksi vaikka me ei pariskuntana onnistuttukaan. Mä haluaisin suuren perheen, mutta en mitään uusperhetsydeemejä, eikä yhtään kiinnosta tutustua uusiin miehiinkään edes seurustelumielessä.

Yhteistyössä