Mulla on aina ollu pienet rinnat oompa ollu lihava tai laiha-eikö rinta ole rasvakudosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Boobies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Boobies

Vieras
Löytyykö muita kohtalotovereita. Eli vaikka mulla on bmi hiponu joskus pahimmillaan 38 ni mun kuppikoko on aina ollu vaan B tai "full B" Mä en tajua eikö se ole sillai että kun lihoo niin rinnat kasvaa kun rinnat on rasvakudosta vai miten se menee? Olisikin ollut edes vähän isommat..mutta ei. Raskauden aikanakin rinnat hädintuskin kasvoi C kupiksi ja pystyin käyttämään noita mun B-kupin rintsikoita ihan hyvin.

tätä mäkin oon ihmetellyt..

mulla kans ollut todella onnettomat ennen raskauksia oli a mutta sen jälkeen pysynyt b kupissa vaikka mä painoin yhdessä vaiheessa 163cm/ 86kg niin siltikin ne vaan oli rusinat..
hukku sinne muun läskin sekaan =(

ei kasva täälläkään :) paino enimmillään ollut n.78 kg mutta b-kuppi pysyi.. raskausaikana suurenivat yhden numeron mutta kutistuivat ennalleen tytön synnyttyä. ei kivaa olla lihava lauta, muut tukevammat saavat sentään e-kupin.. tai d:en ainakin !

No niimpä. Ja miten jollain 168 cm 47 kiloisella VOI olla ISOT tissit? Kun mä olen 172 ja painan 63 eikä rintoja ole käytännössä ollenkaan. Imettäessä oli B, muulloin ei mitään :(

Niinpä! Olen huomannut, että jos lihon, niin persiiseen ja vyötärölle ne kaikki kilot tulee. Mutta sitten jos laihtuu jostain syystä, niin tuntuu että tisseistä lähtee se vähäinenkin pois! Argh...Miten ne kilot saa oikeeseen paikkaan!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Joy:
Niinpä! Olen huomannut, että jos lihon, niin persiiseen ja vyötärölle ne kaikki kilot tulee. Mutta sitten jos laihtuu jostain syystä, niin tuntuu että tisseistä lähtee se vähäinenkin pois! Argh...Miten ne kilot saa oikeeseen paikkaan!!!

Mulla kanssa menee ylimääräiset peppuun ja reisiin.Ei rintoihin.

Kyllä luoja olisi voinut suoda että kaikilla olisi vähintään B-kupin rinnat.

Mä oon ihan onneton rimppakinttulattatissi 176/56. Joskus harvoin kun oon pari kiloa onnistunut lihomaan, niin huomannut että kaikki on mennyt mahaan. :x Mieluummin sitten oon tällanen alipainoinen lattana kuin normaalipainoinen, jolla on vain mahaa mutta ei edelleenkään tissejä. :snotty:

Yhteistyössä