Mulla on äitiä ikävä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Älä välitä. Mullakin on äitiä ikävä vieläkin, vaikka se kuoli jo yli viisi vuotta sitten. Kyllä se siitä ajan kanssa helpottaa, mut ei koskaan kokonaan katoa.
Haleja sulle.

Musta tuntuu, ettei siitä pääsekkään kokonaan yli koskaan. Eikä tarvikkaan.
Kuoliko sun äiti yllättäen? Mun kuoli ja tuntuu,että jäi satatuhatta kysymystä jäljelle.

Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
:hug: onhan toi sellainen asia mistä ei äkkiä toivukkaan :hug: mut päivä päivältä vähän helpottaa,kuoliko äitisi onnettomuudessa vai johonkin sairauteen?

Äiti kuoli ikävä kyllä ihan yllättäen lääkkeiden ja alkoholin yhteismyrkytykseen :(

:hug:

En voi edes kuvitella ikäväsi määrää.
Minulle äiti on kaikki kaikessa ja niin rakas että en käsitä miten jaksaisin jos äiti kuolisi.
Sanoinkin äitille ihan hiljattain että kunhan et kuole ihan heti, en selviäisi.
Äiti sanoi siihen että hän sen tietää..

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Ihan kamala ikävä äitiä joka kuoli tossa vajaa pari vuotta sitten :( Tuntuu vaan siltä että siitä ei voi toipua ja selvitä ikinä :/

kyllä se joskus helpottaa :)
ikävä varmasti jää mutta joskus siitä tulee ihan positiivinen asia ja tulee hyvät muistot.
anna itselles aikaa surra, kyllä se siitä...

mun kaikkein tärkein, isä kuoli 10vuotta sitten..eihän se ikävä lähde koskaan. Aika ajoin helpottaa. Välillä tuntuu tosi pahalta ja välillä vähän helpommalta..

Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
voi että :hug: en osaa muuta sanoa, itse tehnyt surutyötä reilun vuoden vaikkei äiti ole vielä edes kuollut :(

niin mäkin, veljenpoikani kohdalla.
tosin hänellä on mahdollisuudet selvitä, mutta silti...
onko sun äidilläs joku sairaus?

Yhteistyössä