mulla on aivan järjetön matkakuume

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
oon nähny jopa unia etelän matkoista -ja paljon.
oon kateudesta vihreenä kaikille jotkaa kertoo menevänsä tai olleensa.

päätin eilen et tupakanpoltto mun osalta loppuu nyt (en polttanu eilen yhtään ja tänäänkään en oo polttanu, ei tee ees mieli :o ) ja alan säästää niistä tupakkarahoista hitaasti mutta varmasti.

meillä on niin hektinen elämäntilanne et ainakaa vuoteen ei pystytä minnekää lähteen, mutta sitten kun se on mahdollista niin menoks!! :D

nyt vaan mietin et lähtiskö miehen kanssa kahden rentoutuun ja nauttiin elämästä ja parisuhteesta (jos sitä viel sillon on :saint: ) vai ottaisko lapsen mukaan.. lapsi olis todennäkösesti sillon ainakin 5-vuotias kun tää toive toteutuis aikasintaan..

no, ehkä mä ehdin täs miettiin :xmas:

huokaus.

Niin mullakin!! Mutta niin on aina ja joku reissu pitää olla edes suunnitteilla aina.

Onneksi viikonloppuna mies käski mun varata joku matka talveksi että jaksaa taas painaa töissä. Aikalailla olen selannut matkanjärjestäjien sivuja mutta vielä en ole varannut mitään. Illalla on deadline =)

Meillä on aina ollut lapset joka reissulla mukana, meille sopii tämä koska hauskinta on ehdottomasti meillä nelisteen. Mutta jos teillä kaksinkin lomailu sujuu ja lasta ei harmita jäädä tänne niin siitä vaan suunnittelemaan matkaa.

Puerto Ricossa oli niin ihanaa et lähtisin milloin vain sinne uudestaan!! Appivanhemmat maksoi meille häämatkaksi sellaisen reissun, olivat toki mukana mut oli meillä oma hotellihuone toki siellä :whistle: :xmas:

Yhteistyössä