Mulla on aivan kauhea olo :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yökyök
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yökyök

Vieras
Heräsin jo tunti sitten, en pysty enää nukkumaan. Mutta en pysty oikein tässäkään olemaan. Menkat alkoi, ja jostain syystä nää on tällä kertaa aivan järkyttävän tuskalliset. Alamaha ja alaselkä tulessa, aivan kauheaa. Ja niinkuin siinä ei ois vielä tarpeeksi, eilen illalla alkoi joku pöpö jylläämään ja nyt mun kurkku on niin kipeä etten voi niellä ja tuntuu kuin se ois ihan turvoksissakin. Korviin sattuu, päähän sattuu, huono olo, paleltaa ja oksettaa. Olo on ihan voimaton.

Buranaakin jo otin, ei tunnu paljoo auttavan.

:(

Kiitos kun sain valittaa, ei helpottanut.

Minä olen niin onnellinen, että olen päässyt menkoista. Ei nää vaihdevuosivaivatkaan kovin kivoja ole, mutta kestän ne mieluummin.

Menkkojen aikaan en uskaltanut lähteä yhtään mihinkään. Ihan järkyttävä vuoto ja kivut - jos mahdollista - vielä kauheemmat.

Tosin näihin vaivoihin auttais hormoonihoito, mutta ajattelin vaan kärsiä, koska se kuuulemma lisää rintasyövän riskiä. Kolme vuotta jo takana - toivottavasti ei yhtä monta vuotta edessä.

En mäkään uskalla mitään hormoonihoitoa tähän kuukautisvaivaan aloittaa, pelottaa ne riskit mitä niissä on. Ja se psyykkinen vaikutus, en halua muuttua taas hormonihirviöksi. Oon mieluummin ihan luomusti monsteri ;)

Nyt jo vähän parempi olo, ilmeisesti se lääke sittenkin alkaa auttamaan. Onneksi. Toivon vain, että tää ärsyttävä flunssapöpö menis ohi ennen iltaa. En halua sairastaa. Keuhkotkin tuntuu jotenkin "tunkkaisilta" ja kipeiltä. Inha tunne.

Alkuperäinen kirjoittaja yökyök;25898681:
En mäkään uskalla mitään hormoonihoitoa tähän kuukautisvaivaan aloittaa, pelottaa ne riskit mitä niissä on. Ja se psyykkinen vaikutus, en halua muuttua taas hormonihirviöksi. Oon mieluummin ihan luomusti monsteri ;)

Nyt jo vähän parempi olo, ilmeisesti se lääke sittenkin alkaa auttamaan. Onneksi. Toivon vain, että tää ärsyttävä flunssapöpö menis ohi ennen iltaa. En halua sairastaa. Keuhkotkin tuntuu jotenkin "tunkkaisilta" ja kipeiltä. Inha tunne.

No hyvä, että helpottaa :)