Mulla on alemmuuskompleksipäivä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tumpula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tumpula

Vieras
Kaikki muut on kauniimpia ja hoikempia kuin mä. Kaikilla muilla on enemmän rahaa, kivempi koti, paremmin käyttäytyvät lapset ja mielenkiintoisempi elämä kuin mulla. Kaikki muut pukeutuu paremmin kuin mä, mä olen tyylitajuton ja tylsä. Kaikkien muiden hermot kestää paremmin lasten kanssa kiukuttelua kuin mun.

Tänään on tylsää olla mä. :kieh:

(Juups, menkat alkaa viikon päästä ja sen kyllä huomaa. Hormonihirviö on täällä jälleen... ) :D

Varsinkin tuo kaikilla muilla on enemmän rahaa ja kivempi koti kun mulla. Lisäisin vielä että kaikilla muilla on sisustussilmää paitsi mulla, kun ei osaa valita tapetteja ja maaleja sävy sävyyn niin ei osaa. Ja sekös ketuttaa...

Minulla oli eilen päivä, jolloin mietin kaikkia sosiaalisen elämän kömpelyyksiäni ja miten mahtavat sukulaissuhteet nyt mennä kun olen tälläinen torvi. :ashamed:

Laita sinäkin kompleksipäivä kiertämään, kyllä joku palstalainen ottaa sen.

Alkuperäinen kirjoittaja Leija:
Minulla oli eilen päivä, jolloin mietin kaikkia sosiaalisen elämän kömpelyyksiäni ja miten mahtavat sukulaissuhteet nyt mennä kun olen tälläinen torvi. :ashamed:

Laita sinäkin kompleksipäivä kiertämään, kyllä joku palstalainen ottaa sen.

Kiitos kun muistutit. Kaikilla muilla on enemmän kavereita kuin mulla. Ja kivempiä sukulaisia. :xmas:

Eikä tuota sisustussilmää ole mullakaan. Ja vaikka olisi niin siitä ei olisi mitään hyötyä koska ei nyt ole rahaa vaihtaa tapetteja tai mitään muutakaan kivaa. :whistle:

Vie penskat naapuriin.
Mene kylpyyn, aja sääri-. kainalo- ja bikinialueen karvat pois. Kuori iho ja kosteuta. Värjää hiukset ja käy solariumissa. Hinta alle 20? ja kyllä tulee äkkiä hyvä päivä!

Yhteistyössä