?
...
Vieras
Sain THL:lta tiedon, jonka mukaan Tamiflusta ei ole todettu olevan haittaa yhdellekaan raskaana olevalle, sikainfluenssasta kyllakin. Siksi ottaisin laakkeen, jos sita mulle maarattaisiin!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos mä nyt syön tuon kuurin, eikä tää olekaan sitä, onko tamiflusta apua vielä, kun possutauti (ehkä) oikeasti iskee?
Alkuperäinen kirjoittaja niiiin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos mä nyt syön tuon kuurin, eikä tää olekaan sitä, onko tamiflusta apua vielä, kun possutauti (ehkä) oikeasti iskee?
Ei se nyt yhdestä kuurista toleranssia tee.
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Ja sitä paitsi... kuunteletko ennemmin lääkäriä vai meitä palstalaisia?
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Ja sitä paitsi... kuunteletko ennemmin lääkäriä vai meitä palstalaisia?
Alkuperäinen kirjoittaja toinen raskaana:Mulle taas nimenomaan sanottiin et turhaan ei syödä lääkekuuria. Itsekin raskaana ja flunssanen mutta koska kuume ei ole korkea, yskää ei juurikaan ole ja nenä vuotaa vaan vähän, niin ei edes epäilyt sikaflunssaa. Parempi on olla ilman turhia lääkkeitä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Ja sitä paitsi... kuunteletko ennemmin lääkäriä vai meitä palstalaisia?
Mä kyllä epäröin jo sille lääkärille tätä lääkejuttua, en toki palstan mielipiteiden perusteella tee päätöstänimutta ns. turhaankaan en haluaisi sitä syödä...
Alkuperäinen kirjoittaja toinen raskaana:Mulle taas nimenomaan sanottiin et turhaan ei syödä lääkekuuria. Itsekin raskaana ja flunssanen mutta koska kuume ei ole korkea, yskää ei juurikaan ole ja nenä vuotaa vaan vähän, niin ei edes epäilyt sikaflunssaa. Parempi on olla ilman turhia lääkkeitä.
No mulla epäilyt heräsi siksi, että olen tietämättäni ollut tekemisissä ilmeisesti sikaflunssaa sairastavan henkiön kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja öööö:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Ja sitä paitsi... kuunteletko ennemmin lääkäriä vai meitä palstalaisia?
Mä kyllä epäröin jo sille lääkärille tätä lääkejuttua, en toki palstan mielipiteiden perusteella tee päätöstänimutta ns. turhaankaan en haluaisi sitä syödä...
No mulla epäilyt heräsi siksi, että olen tietämättäni ollut tekemisissä ilmeisesti sikaflunssaa sairastavan henkiön kanssa.
Mitä sä sit vielä mietit et syötkö turhaan jos oot sellaisen henkilön kanssa ollut tekemisissä.Sinuna sitten ainakin söisin sen kuurin!