mulla on hammaslääkäripelko ja väkisin olen hammaslääkärissä käynyt... liittyy parisuhteeseen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja torjuttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

torjuttu

Vieras
reilu vuosi sitten osui kohdalle aivan kusipää hammaslääkäri joka pahensi pelkoani, enkä käynyt yli vuoteen hammaslääkärissä.
tänä aikana kertyi hammaskiveä ja henki alkoi haista ja miehen kanssa (luonnollisesti) loppui suutelot ja muu hellyys....
nyt keräsin itseni ja kävin rauhoittavien voimalla eri hammaslääkärillä joka olikin aivan ihana. yksi reikä löytyi ja poisti hammaskiven ja suu on raikas jälleen.
mutta mies edelleen karttaa mun kanssa lähikontaktia, sillä ikäänkuin "jäi päälle" se mun hengityksen välttely... jos haukottelen tai yskäsen, niin mies laittaa kätensä naamalleen (ei teatraalisen näkyvästi, mutta huomaan kyllä.. ) eikä suutele mua kun huulet tiukasti supussa antaa pikapusuja...
sanoin sille, et hei haloo mä hoidin ongelman, mut ei siitä oikein keskustelua syntynyt..
kai mä ällötän miestä nyt lopun ikänsä. ihana tunne :(

Munkin miehen hengitys haisi, koska ei huolehtinut hammashygieniastaan. Hammaslääkärissä oli käynyt viimeeksi 10 vuotta sitten, ilmeisesti pelkoa taustalla. Välttelin lähikontaktia enkä mielelläni suudellut häntä, tosin en näyttänyt hänelle kuinka paljon mua ällötti. Sitten hän löysi hyvän hammaslääkärin, ja alkoi käydä säännöllisesti. Nyt on suu kunnossa eikä mua ällötä enää yhtään. Siksi tuntuu kummalta, että ällötys jäisi "päälle".

[QUOTE="jaa";23996188]mulla ainakin kaikissa suhteissa alkuhuuman jälkeen toisen kitarisojen nuoleskelu on vaihtunut hillittyihin pusuihin ihan luonnostaan...[/QUOTE]

Kyllä me miehen kanssa edelleen suudellaan, vuosien jälkeenkin.

Yhteistyössä