Mulla on huono itsetunto miehen seurassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tintti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tintti

Vieras
Kun se haukkunut mua lihavaksi monta monta kertaa. Olen nyt laihduttanut ja saanut 10 kg pois, vaatekokokin 2 numerolla pienentynyt. Vaikka matkaa vielä 30 kg on, mutta silti. Muuten mulla on hyvä itsetunto muiden seurassa. Se on mut pahoilla sanoillaan saanut loukatuksi, eikä ne musta lähde koskaan pois.

Siis oma miehesi? Paska jätkä, varsinkin jos omalle naiselleen noin kehtaa sanoa. Vaikka olisi kuinka tarvetta pudottaa painoa, voi asiasta sanoa rakentavasti eikä haukkumalla..

Potkaise persiille tuollaista!

Kuules ap, koska haukkumista ilmeni?Sitten kun aloit laihduttaa?Mun ex morkkas mua kans kun laihdutin,ja esim.mitä itseäs peilaat jne. rupes pelottamaan kun laihdutin,eli ilmeisesti hänen mielestään lähden miehiin..no,nykyään ex

Mihinkään toista kunnioittavaan parisuhteeseen ei kuulu toisen haukkuminen ja lyttääminen! Jos sinulla on koko ajan paha olla niin mieti miksi olette yhdessä ja mitä SINÄ saat tältä suhteelta sellaista jonka takia haluat jatkaa.Varmasti löytyy myös miehiä jotka kunnioittaa naistaan eikä yritä hallita tätä haukkumalla ja viemällä itsetunnon rippeetkin.