Mulla on ihan kamala olo-mun sisälläni on kuollut sikiö!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itkuinen...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ymmärrä miksi märistä täällä kuolleesta sikiöstä,kum sen itse on aiheuttanut :( ymmärrän jos kyseessä ois keskenmeno.

Tätä mieltä minäkin. Miksi ihmeessä voi märistä asiasta,jonka itse on päättänyt tehdä?? Eikö silloin olisi pitänyt miettiä ja pohtia asia niin perin pohjin ettei tarvitse märistä h-hetken koittaessa, koska OMA PÄÄTÖSHÄN SE OLI.

Kiviä tulee kyllä... vaan ihmetellä saa :)

[QUOTE="lettu";26328455]Tätä mieltä minäkin. Miksi ihmeessä voi märistä asiasta,jonka itse on päättänyt tehdä?? Eikö silloin olisi pitänyt miettiä ja pohtia asia niin perin pohjin ettei tarvitse märistä h-hetken koittaessa, koska OMA PÄÄTÖSHÄN SE OLI.

Kiviä tulee kyllä... vaan ihmetellä saa :)[/QUOTE]

Samaa ihmettelin ja mun kommetit poistettiin :D

Ei se välttämättä kuollut ole. Mä olin sairaalassa useamman päivän kun yritettiin lääkkeillä käynnistää. Ja sydän vaan sykki. Vaikka sanottiin et ei ole enää elossa ekan tabun jälkeen. Lopulta jouduin kaavintaan.

[QUOTE="vieras";26328556]Ei se välttämättä kuollut ole. Mä olin sairaalassa useamman päivän kun yritettiin lääkkeillä käynnistää. Ja sydän vaan sykki. Vaikka sanottiin et ei ole enää elossa ekan tabun jälkeen. Lopulta jouduin kaavintaan.[/QUOTE]

Sitkeitä, perkeleet!

Vauvaparkaa! :( :(

[QUOTE="vieras";26328556]Ei se välttämättä kuollut ole. Mä olin sairaalassa useamman päivän kun yritettiin lääkkeillä käynnistää. Ja sydän vaan sykki. Vaikka sanottiin et ei ole enää elossa ekan tabun jälkeen. Lopulta jouduin kaavintaan.[/QUOTE]

Jouduit? Koska halusit.

• Tykkää
Reactions: Katylina
[QUOTE="lettu";26328455]Tätä mieltä minäkin. Miksi ihmeessä voi märistä asiasta,jonka itse on päättänyt tehdä?? Eikö silloin olisi pitänyt miettiä ja pohtia asia niin perin pohjin ettei tarvitse märistä h-hetken koittaessa, koska OMA PÄÄTÖSHÄN SE OLI.

Kiviä tulee kyllä... vaan ihmetellä saa :)[/QUOTE]

Kyllä mä märisin ennen ja jälkeenkin abortin, vaikka koskaan en ole katunut. Miksi en olisi märissyt vaikka oma päätös olikin? Ei se silti helppo toimenpide ollut.

Mun suoraansanottuna inhottaa nämä aborttiketjut. Itse olen aborttia vastaan. Ok jos joku päättää sen tehdä, mutta ei kannattas tulla tänne palstalle ruikuttamaan ja valittamaan ja märisemään. Mun kalloon ei vaan mene miten joku voi tappaa lapsensa.

Enkä usko, että kukaan pystyykään kertomaan sinulle miksi se aiheuttaa surua tai mitä syitä voi olla päätyä aborttiin, miksi sen surunsa mielummin kertoo täällä kasvottomana kuin tuolla oikeassa maailmassa... Veikkaan, että kertomishalukkuudesta huolimatta kyse on enemmänkin haluttomuudesta kuulla, nähdä tai kuunnella.

Alkuperäinen kirjoittaja Älä viitsi;26328618:
Jouduit? Koska halusit.

Ei kun nimenomaan jouduin kaavintaan, halusin lääkkeellisen keskeytyksen.

Ja mun mielestä jokainen saa surra tekemäänsä päätöstä. Kyllä mä surin kun tein abortin. En mä valittanut ja riutunut asian vuoksi täällä palstalla, mutta kyllä mä surin. Musta oli kamalaa et jouduin tekemään sellaisen ratkaisun. Musta oli kohtuutonta et tulin raskaaksi täysin mahdottomassa tilanteessa. Mutta se oli silloin oikea ratkaisu. Mun kohdalla syyt aborttiin liittyivät raskaanaolemiseen, ei vauvaan joten adoptio ei olisi auttanut. Jos joutuu kahdesta huonosta vaihtoehdosta valitsemaan vähemmän huonomman, niin ei se tarkoita sitä et sekään vaihtoehto ei olisi huono. Ideaalitapauksessa ei olisi koskaan joutunutkaan tilanteeseen jossa täytyy kahdesta huonosta valita toinen. Mulle tulee töissä vastaan sellaisia tilanteita et lapsi on pidetty mutta siitä ei välitetä yhtään. Äidit suureen ääneen kerto lapselleenkin siitä kuinka kaduttaa et tuli pidettyä, elämä meni pilalle ja kaikki kurjuus on lapsen syytä. Hekin katuvat ja surevat tekemäänsä valintaa, ei se koska vain keskeytykseen päätyneitä. Maailma ei ole mustavalkoinen.

Jokaisella elämällä on oikeus syntyä tähän elämään. Elämä on lahja.
Ei kukaan - äiti tai isä voi sanoa lapselle, että elämä menny pilalle sun takias.
Abortti on murha. On myös henkinen murha sanoa nuin lapselle. mikään asia ja syy elämässä
ei oikeuta sanomaan lapselle, että elämäni pilalla sun takia tai tekemään abortin
joka on tasan tarkkaa ihan sama kuin murha!!!!!!!! Mikään, ei mikäään
asia oikeuta tähän!!!!!!!!