Mulla on ikävä mun vauvaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suru puserossa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suru puserossa

Vieras
....kun mulla on nyt tuo 12kk taapero. Imetyksen rippeet loppui lauantaina ja se aiheuttaa äidille nyt vedenvuotoa silmistä. Miten minä saan tuon nyt yhtä lähelle rauhoittumaan? Kun syliin ottaa vääntyy sekunnissa pois. Mielessä on vaan kaikki muistot, niitä on sekä hyvä että huonoja imetysmuistoja. Eikä mulle tule toista vauvaa.
Hirmu haikea olo.

Mutta poika lopetteli sen ihan omasta aloitteesta, viimeiset kerrat meni ihan pöristelyksi ja hihittelyksi meiltä molemmilta. En sitten tieten tahtoen jatkanut ajatuksena että se nyt olisi pojalle helpointa. Aikansa kutakin, ja nyt tämä aika on ohi....nyyh.

meil loppu tisuttelu tuossa 2kk sitten ja vielkin välistä tulee haikea mieli (tyttö on nyt 13kk).. tulee se tunne miten ihana on nostaa toinen tissille. se läheisyys, mut nyt se läheisyys tulee jostain muusta..

miksi lopetit imetyksen? vai lopettiko lapsi itse?meidän neiti täyttää vuoden parin viikon päästä ja jos tyttö ei itse tahdo muuta niin imetys jatkuu niin kauan kuin hän tahtoo..siis en tod mitään viisi vuotiasta kyllä imetä :D
meillä esikko luopui imetyksestä vähitellen, mikä helpotti minuakin, sillä eipä tarvinnut pumpata eikä rinnat pingottuneet missään vaiheessa :)

Sure ihan rauhassa imetyksen loppumista, äläkä vähättele tunteitasi. Minulle se oli myös kova paikka, kun 1v2kk piti lopettaa, kun allergiadieetti olisi mennyt minulla ihan mahdottomaksi. Mutta anna itsellesi lupa olla asiasta surullinen!

Imetys loppui todella hissukseen, viimeisen viikon-puolitoista oli vaan alkuillasta enää yksi imetyskerta päivässä. Poika muisti senkin vain jos muistutin, ei oma-aloitteisesti sitä kaivannut. Saa nähdä tuleeko mulle tissiongelmia tämän silmävedenvuodon lisäksi :)

Kyllä ne taaperotkin osaavat olla ihania! Ei mulla ainakaan ole imetysajan läheisyyttä ikävä, kun se on niin sydäntämurskaavan hellyttävää kun toinen tulee yhtäkkiä nenuttelemaan, antamaan suukon tai halaamaan jaloista. Siinä vasta liikuttava rakkaudenosoitus! :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Imetys loppui todella hissukseen, viimeisen viikon-puolitoista oli vaan alkuillasta enää yksi imetyskerta päivässä. Poika muisti senkin vain jos muistutin, ei oma-aloitteisesti sitä kaivannut. Saa nähdä tuleeko mulle tissiongelmia tämän silmävedenvuodon lisäksi :)

voi minulla tuo on vielä edessä....ja varmasti tulee itku :(

Yhteistyössä