Mulla on iso ongelma.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mattijamaija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mattijamaija

Vieras
Olemme seurustelleet miehen kanssa pari vuotta ja yhteen haluaisimme muuttaa, mutta mä vetkutan, syy on se, että mulla ja mun miehellä on kummallakin 2 lasta, tyttö ja poika (mulla 7 ja 9v ja miehellä 5v ja 8v) ja meidän lapsilla on samat nimet.

Mua häiritsee, enkä rupee kutsumaan millään keksityillä lempinimillä lapsia, pöh, Kuulostaa varmaan hölmölle syylle olla muuttamatta yhteen, mut mua vaivaa. =(

Voisitko ajatella kutsuvasi lapsia sillä toisella nimellä, joka heillä on? Tai sitten yhdistää kaksi ensimmäinen ja toinen nimi kutsumanimeksi?

Onhan se nyt aika tyhmää, jos pelkästään nimien vuoksi menee hyvä suhde karikolle? Vai onko nimiasia pelkkä tekosyy?

Luulis nyt ettei toi mikään ongelma ole, jos oikeasti haluaa asua yhdessä. :o Kyllähän te nyt voitte kutsua lapsia omallakin nimellään, varmasti se jotenkin alkaa luonnistua. =) Jos mulla olis mies, joka käyttäisi tota syynä ettei voi asua yhdessä, niin mä pitäisin sitä todella huonona tekosyynä.

Saattaa olla että, tämä nimiasia on jonkunlainen tekosyy. Miehen lasten äiti on kuollut reilu 3v sitten ja kieltämättä ON pelottavaa lyödä hynttyyt yhteen.

Pakko kait se on uskaltaa ja tämä nimi asia ratkaista jotenki, ehkä ratkaisu tulee luonnostaan. Ollaanhan me nyt jo oltu kimpassa ja sujunut suht hyvin, mutta, se että ihan tosissaan asutaan samas paikas aina niin onhan se vähän..hassua.

Yhteistyössä