Lestojen logiikka se tosiaan pelaa vuodesta toiseen 😂 Osallistujia on 86 000 ja heillä on käytössään tasan yksi suihku 🚿 🙄

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kaisa pitää kuitenkin mahdollisena, että toinen suihkupiste helpottaisi ruuhkaa. Suviseurojen alue on noin 300 hehtaaria, ja matka suihkuille on osalle pitkä. Kaisa perheineen kertoo kävelleensä kilometrin suihkujonoille.

– Ei huono ajatus, että olisi kaksi suihkua, kun lentokenttä on niin pitkä. Voisi olla sen molemmissa päissä omat.

Myös Siina kannattaa ajatusta.

– Todellakin voisi olla.

Etenkin pienten lasten kanssa muutaman kilometrin matka voi olla haasteellista.

– Nälkäkin tulee matkalla, Kaisa naurahtaa.



 
Mikä sua nyt niin harmittaa?
Ei se harmita mutta tuollaisesta itsepetoksesta ja valehtelusta (kuten lestakaverisi alla tekee) en tykkää ollenkaan.

Itseasiassa ei ole täysin kielletty kuten ei tupakointikaan.
Niinkö? 🙄

”Vanhoillislestadiolaiset noudattavat ehdotonta raittiutta. Alkoholin käyttö on liikkeen piirissä kielletty kaikissa muodoissa.

Tämä kanta perustuu liikkeen Raamattu-käsitykseen, jonka mukaan juopottelu ja päihtymys ovat syntiä.

Liikkeen piirissä raittiutta pidetään tärkeänä uskonelämän ja kristillisen elämäntavan peruspilarina. Periaate kattaa kaiken alkoholin käytön, ja sitä pidetään myös vastuullisena valintana lähimmäisen ja perheen suojelemiseksi”
 
Siis ap, päätäpä nyt kummassa leirissä seisot. Kun pikkusen menee laukalle. Ensit olet hurmoksellisesti naureskelemassa lestojen tyhmyydelle ja sitten seuraavaksi olet jyrisemässä, kuinka oikeaoppisesti pitää lestojenkin elää.
Löysää pipoasi. Vedä hanskaan, jos Annie ei ole siellä. Ja pikku news flash, nykyään vl:t sietävät talouksissa televisioita ja kännyköitä. Oi voi, mihin joutuvatkaan!
 
Siis ap, päätäpä nyt kummassa leirissä seisot. Kun pikkusen menee laukalle. Ensit olet hurmoksellisesti naureskelemassa lestojen tyhmyydelle ja sitten seuraavaksi olet jyrisemässä, kuinka oikeaoppisesti pitää lestojenkin elää.
. Ja pikku news flash, nykyään vl:t sietävät talouksissa televisioita ja kännyköitä. Oi voi, mihin joutuvatkaan!
Niin, tyhmiä on vaikea saada ymmärtämään kuinka pitäisi elää edes oman lakikirjansa mukaan. Kaikki ennen synniksi luettu on vaan kummasti alkanut houkuttaa, alkaen telkkarista ja nyt tupakasta ja viinasta. Varmaan sitten huumeetkin on tulleet kuvioihin mukaan.

Niin ja tottakai he kaikki joutuvat sinne helvettiin kuten on ennalta määrätty Isossa kirjassa tuollaisille syntisille sikailijoille. Sinne taitaa sitten olla jo vähintään neljän kilometrin jono 😂
 
Ei se harmita mutta tuollaisesta itsepetoksesta ja valehtelusta (kuten lestakaverisi alla tekee) en tykkää ollenkaan.


Niinkö? 🙄

”Vanhoillislestadiolaiset noudattavat ehdotonta raittiutta. Alkoholin käyttö on liikkeen piirissä kielletty kaikissa muodoissa.

Tämä kanta perustuu liikkeen Raamattu-käsitykseen, jonka mukaan juopottelu ja päihtymys ovat syntiä.

Liikkeen piirissä raittiutta pidetään tärkeänä uskonelämän ja kristillisen elämäntavan peruspilarina. Periaate kattaa kaiken alkoholin käytön, ja sitä pidetään myös vastuullisena valintana lähimmäisen ja perheen suojelemiseksi”
No sukulaiseni edustavat nuorlestadiolaisia ja kyllä skumppa, olut, konjakki sekä sikari maistuu.
 

Yhteistyössä