Mulla on just nyt pipo aika kireällä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siperia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

siperia

Jäsen
21.10.2008
816
0
16
Siis sen lisäksi, että pesukone meni paskaksi.

Olin ottamassa yläkaapista kynttelikköä, jouluvaloja siis, ja tiputin vahingossa muuntajan lattialle. Se meni rikki, tietenkin :headwall:

Vein 1-vuotiaan päiväunille rattaisiin, ja perkeleen perkele naapurin kissat on käyneet kusemassa niihin rattaisiin |O |O :'(

Ei riitä, että ne käy kusemassa meidän kanerviin, rappusille, ovenpieliin, varaston ovelle, polkupyöriin, jumalauta pitää rattaatkin olla kusessa :headwall: Autonkin ne käy merkkailessa aina ohikulkiessaan :headwall:

|O

Mulla myös. Väsyttää ja olis hirveästi töitä. Tuli kolmas pesukone tehtaan takuuseen ja saamari heti piti soittaa huoltoyhtiölle perään, että se saaaaaakeli taaaaas vuotaaaaaaa!

Kokeile kissankarkotetta.

https://www.karkkainen.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10101&storeId=10551&productId=125407&langId=-11&parent_category_rn=20951&top_category=20950&selectedTopCategory=20537&selectedSecondLevel=20950&selectedThirdLevel=20951&categoryId=20951&entryIdCsv=125407%3B125403%3B24839%3B&searchMethod=

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Kokeile kissankarkotetta.

https://www.karkkainen.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10101&storeId=10551&productId=125407&langId=-11&parent_category_rn=20951&top_category=20950&selectedTopCategory=20537&selectedSecondLevel=20950&selectedThirdLevel=20951&categoryId=20951&entryIdCsv=125407%3B125403%3B24839%3B&searchMethod=

Ei auta sitten yhtään mitään |O pitää suihkia moneen kertaan päivässä, eikä mitään vaikutusta |O

:hug:

Mutta älä välitä, et oo ainoo jota pipo kiristää niin et meinaa aivot pursuta nenästä pihalle. Meiän auton lunastusasia (kolari, jossa me olimme täysin syyttömiä ) menee niin päin peräreikää kun vaan olla ja voi... Mutta elämä on... :kieh: :kieh: :kieh:

Sitronellalla oon käsitellyt kaikkia paikkoja, mutta se haihtuu ulkona niin nopeasti että saa koko ajan olla laittamassa lisää :/ Vähän aikaa oli jo rauhallisempaa, mutta sitten tuli taas uusi naapuri jolla oli kaksi kissaa lisää, ja nyt tässä ramppaa niiden lisäksi vielä ne kolme muuta jotka tätä kuseskelua täällä oli aikaisemmin jo harrastaneet ihan riittävästi :/

Alkuperäinen kirjoittaja siperia:
Sitronellalla oon käsitellyt kaikkia paikkoja, mutta se haihtuu ulkona niin nopeasti että saa koko ajan olla laittamassa lisää :/ Vähän aikaa oli jo rauhallisempaa, mutta sitten tuli taas uusi naapuri jolla oli kaksi kissaa lisää, ja nyt tässä ramppaa niiden lisäksi vielä ne kolme muuta jotka tätä kuseskelua täällä oli aikaisemmin jo harrastaneet ihan riittävästi :/

Ota kissat kiinni ja vie eläinsuojeluyhdistykseen. Sano, ettet tiedä kenen katteja, mutta kuseksii teidän nurkat ja tavarat.

Vesivahinko remppa alussa, avain katkes etuoven lukkoon sisälle, auto menossa huoltoon huomenna, ei voi käydä kotona suihkussa tai pestä pyykkiä, pyykkikorit täynä, meteli perkeleellinen ku lattioita piikataan auki. Tee tässä sit töitä!!!!!*#*x

Alkuperäinen kirjoittaja minäkin:
Vesivahinko remppa alussa, avain katkes etuoven lukkoon sisälle, auto menossa huoltoon huomenna, ei voi käydä kotona suihkussa tai pestä pyykkiä, pyykkikorit täynä, meteli perkeleellinen ku lattioita piikataan auki. Tee tässä sit töitä!!!!!*#*x

:/ :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Mä menisin avautumaan niiden kattien omistajille... ei kyllä paskois meiän pihalla....

Ei ne paskokaan, kuseskelee vaan ja merkkailee. Ei auta puhuminen, ja ollaan isännöitsijältäkin jo pyydetty apua. Mutta ei auta, kun näiden mielestä kissojen kuuluu saada olla vapaana :(

ai ai :hug:
Mä menisin kyllä juttelemaan kattien omistajien kanssa ja vaatisin vaunujen putsausta naapurin laskuun. Jos siitä ei tulis mitään, ottasin vaikka isännöitsijään yhteyttä, että kissat kulkee vapaana - tiiän että se on ihan yleistä, mutta ei se silti sallittua ole.
Ja eläinsuojeluunkin vois olla yhteydessä.
Mä tykkään kaikista karvasista olioista yli kaiken, mutta en niitten omistajista :kieh:

Asutteko kaupunkialueella...? Saaks noita edes pitää irti siellä? Mä oon ainakin antanu kyytiä noille kissoille mitä tääl on pyöriny... ne on jostain syystä jättäny tän meiän pihan rauhaan :)

Mä menisin avautumaan niiden kattien omistajille... ei kyllä paskois meiän pihalla....

Ei ne paskokaan, kuseskelee vaan ja merkkailee. Ei auta puhuminen, ja ollaan isännöitsijältäkin jo pyydetty apua. Mutta ei auta, kun näiden mielestä kissojen kuuluu saada olla vapaana :(

Ei taajama-alueella. Tee kuten sanoin (jos ei puhe mene omistajalle perille, muutakaan ei voi): ota katit kiinni ja vie ne eläinsuojeluyhdistykselle. Sano, ettet tiedä, kenen katteja on.

Ja sitäpaitsi ethän sä voi edes laittaa lasta pihalle nukkumaan, jos siel kerran ne kissat makoilee... en mä ainakaan antais periks tossa asiassa. Ei se naapurikaan varmaan tykkäis jos joku kävis kusemassa sen tavaroille tai paskomassa ovelle....

Kun minä näen kissan pihallamme, juoksen kauheeta kyytiä sinne ulos ja mörisen ja/tai läpsytän käsiäni tms. Ei oo kauheesti enää tulleet. Kerran näin, että pasko meidän kukkapenkkiiin, oli vissiin jäänyt huudot ja mörinät mieleen, kun lähti vain vilkaistuani ikkunasta sitä intensiivisesti.

Asutteko kaupunkialueella...? Saaks noita edes pitää irti siellä? Mä oon ainakin antanu kyytiä noille kissoille mitä tääl on pyöriny... ne on jostain syystä jättäny tän meiän pihan rauhaan :)

No mä käyn aina ajamassa ne pois, kun näen pihassa. Mutta en kuitenkaan pysty aina vahtimaan :/

Kai se pitää alkaa pyydystää niitä :kieh: Mä en tajua, yhdenkin kissan omistaja on meidän ihan hyvä tuttu mutta ei kun ei, ei mee perille että meillä haisee tavarat kissankuselle ja että se on paskamainen homma :'( :headwall: Sinne varmaan menee sitten sekin tuttavuus, kun vien sen kissan eläinsuojeluyhdistykselle.

Olisko tää alue nyt sitten taajamaa... eli ei missään maalla kuitenkaan, eikä oikein syrjässäkään, tämmönen pienehkö asuinalue.

:hug: En edelleenkään tajua miks ihmiset pitää kissojansa vapaana? Tosin tiedän, että tässä meidän kulmilla saattaa yks kissa pyöriä, edesmenneen naapurin kissa, ei varmaankaan oo tottunu olemaan vielä uudessa paikassa. Onneksi ei kuitenkaan kuseksi joka paikkaan. Ei mua kyllä haittais jos joku oikeen hyvä hiirikissa täällä pyöris, mutta kissalle on aika turvaton paikka tää ku autoja liikkuu ihan vieressä koko ajan. :/

Ja sitäpaitsi ethän sä voi edes laittaa lasta pihalle nukkumaan, jos siel kerran ne kissat makoilee... en mä ainakaan antais periks tossa asiassa. Ei se naapurikaan varmaan tykkäis jos joku kävis kusemassa sen tavaroille tai paskomassa ovelle....

Nukkuu aina rattaissa niin, että mä nään kun mulla on kone ikkunan vieressä tai sitten luen tässä ikkunan luona. Ja verkko on päällä. Eli ei mun sitä tarvi pelätä, että ne kävis siellä rattaissa kun lapsi on siellä. Mutta käyneet ilmeisesti eilen kusemassa, kun rattaat on olleet jonkin aikaa avokuistilla, kun en ole heti vienyt sisään kun lapsi on herännyt päiväunilta.

Enkä sitä hajua eilenkään huomannut kun nostin rattaat sisälle, nyt vasta kun menin ja avasin sen pienen eteisen missä ne oli säilössä. Sinne ei ole kissat kusseet, eli ne oli ne rattaat mitkä haisi :(

No mä käyn aina ajamassa ne pois, kun näen pihassa. Mutta en kuitenkaan pysty aina vahtimaan :/

Kai se pitää alkaa pyydystää niitä :kieh: Mä en tajua, yhdenkin kissan omistaja on meidän ihan hyvä tuttu mutta ei kun ei, ei mee perille että meillä haisee tavarat kissankuselle ja että se on paskamainen homma :'( :headwall: Sinne varmaan menee sitten sekin tuttavuus, kun vien sen kissan eläinsuojeluyhdistykselle.

Olisko tää alue nyt sitten taajamaa... eli ei missään maalla kuitenkaan, eikä oikein syrjässäkään, tämmönen pienehkö asuinalue.

Uskomattomia kissanomimistajia. :o
Meillä on kissoja, eivät tosin enää vapaana juoksentele. Olisin tosi nolona ja pahoillani, jos tuollaista menisivät tekemään. Ja maksaisin kiltisti pesulan laskun. Uskomatonta, millaisia pällejä jotkut ihmiset ovat. :o

Yhteistyössä