mulla on kamalan huono omatunto kun en vie lasta joka päivä Eskariin! :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Surkea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Surkea

Vieras
yleisin syy on ääretön väsymys jos kuopus on yöllä heräillyt ym. etten jaksa nousta viemään :( 3 pienen lapsen kanssa se ei ole helppoa tehdä kaikki aamutoimet ja lähteä viemään (kävellen)
muutenkin kärsin väsymyksestä, pitkäaikaisesta masennuksestakin.

Välistä tuntuu ettei musta ole mihinkään, kiukkuan vain. En mä tällainen äiti halunnut olla! :(

Mulla on ihan sama ongelma, tuonne eskariin raahautuminen ison porukan kanssa on aivan äärimmäisen rasittavaa : (
Ja sit kun se kestää vaan neljä tuntia tuntuu että saa samantien kääntyä takaisin hakeman lapsi sieltä pois.

saa kuljetuksen. tosin jos matka alle kilometri, silloin joutuu itse maksamaan.
Entä voiko eskarilainen kulkea yksin? Löytyykö naapurista ketään joka voisi auttaa? Eläkeläismummo voisi olla otettu jos pyytäisit auttamaan, hän käy kävelyllä kuitenin. ;)

Ei ole helppoa ei, ja tunteesi on varsin yleinen pienten lasten äideillä! Mistä voisit saada apua? Voisko joku viedä lapsesi eskariin edes muutamana päivänä viikossa? Naapurin pappa, eskarikaverin äiti, tms?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mutta :
toisaalta se väsymys helpottaa kun pääsee raittiiseen ulkoilmaan.

kyllä se raitis ilma hyvää tekee, tiedän sen. mutta masennuksen kokenut tietää, ettei se sitä paranna :(

no en tarkoittanutkaan että se sen parantaa... väsymys helpottaa kun pääsee raittiiseen ulkoilmaan.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti-75:
Mä oon luullu et sinne on pakko mennä joka päivä! Esikoinen alottaa syksyllä

Ei, eskari on vapaaehtoinen. Tosin se on lapselle yleensä hyvin tärkeä juttu, ja opettaa huonoja tapoja jos sanoo useina aamuina ettei viitsitä tänään mennä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei ole helppoa ei, ja tunteesi on varsin yleinen pienten lasten äideillä! Mistä voisit saada apua? Voisko joku viedä lapsesi eskariin edes muutamana päivänä viikossa? Naapurin pappa, eskarikaverin äiti, tms?

ei mulla oikein ole ketään. naapureita en tunne kun ollaan hiljan muutettu.
eskarilaisten äiteihin en ole tutustunut. tuntuu että kaikki voimat ja aika menee siihen, että saa itsensä pidettyä järjissään ja tietty hoitaa lapset+koti

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

ei mulla oikein ole ketään. naapureita en tunne kun ollaan hiljan muutettu.
eskarilaisten äiteihin en ole tutustunut. tuntuu että kaikki voimat ja aika menee siihen, että saa itsensä pidettyä järjissään ja tietty hoitaa lapset+koti

Juttelepa eskariopen kanssa asiasta, hänelläkin voi olla ideoita!

kiitti eräille vastanneille syyllistämisistä, auttoi tosi paljon jo muutenkin paskaa oloa!
rakastan lapsiani yli kaiken ja haluan tietenkin heidän parastaan.
se on näemme niin vaikea asettua toisen ihmisen asemaan:/

Yhteistyössä