M
muru
Vieras
tässä muutamia poimintoja viimesen vuoden ajalta!!
raskaana ollessani:
ensaa kuulema lihota yli 7kiloa(olin alipainoinen kun aloin odottaa ja hah lihosin 25kg=) )
minulla on matoja koska narskutan hampaita..just kiva kiitti!!
raskauskestää 36vkoa...just joo..
ei saa ostaa vauva kamoja vasta kun vauva on syntynyt,,,jos se vaikka kuolee!!
olis parempi tehdä ensin poika ovat helpompia(hänellä vaan yksi poika eli kokemusta on ja itsehän saan sen päättää kumpi tulee)
synnärillä:
tuli vaahtoomaan 10h synnytyksen jälkeen että nyt sidot lakanan vyötärölle että toi maha ei jää roikkumaan on niin ruma!!
vauva aikana
sti mulle 3vko synnytyksestä vaaán ja sanoi että no nyt sun on helpompi laihduttaa..
vauvaa pitää huudattaa että keuhkot kehittyy.
nannia ei saa lämmittää mikrossa.
1kk ikäinen voi syödä hunajaa ja kiisseleitä..
ja kaiken lisäx tää akka ravaa meillä ainakin 2kertaa viikko ja raahaa naapureitaan ym mukana..
kutsui ihan itse naapureita ja ystäviään meidän vauva ristiäisiin ja oli päättänyt jatkaa bileitä sen jälkeenkin..vauva tietty mukana..
halusi päättää vauvan nimen.meiän nimet ei kelvannu!!!!
tässä varmaan parhaat!!pistäkääs pahemmax=)
ei naurata ei..eron partaalla koska hän aiheuttaaa meille riitoja!!
raskaana ollessani:
ensaa kuulema lihota yli 7kiloa(olin alipainoinen kun aloin odottaa ja hah lihosin 25kg=) )
minulla on matoja koska narskutan hampaita..just kiva kiitti!!
raskauskestää 36vkoa...just joo..
ei saa ostaa vauva kamoja vasta kun vauva on syntynyt,,,jos se vaikka kuolee!!
olis parempi tehdä ensin poika ovat helpompia(hänellä vaan yksi poika eli kokemusta on ja itsehän saan sen päättää kumpi tulee)
synnärillä:
tuli vaahtoomaan 10h synnytyksen jälkeen että nyt sidot lakanan vyötärölle että toi maha ei jää roikkumaan on niin ruma!!
vauva aikana
vauvaa pitää huudattaa että keuhkot kehittyy.
nannia ei saa lämmittää mikrossa.
1kk ikäinen voi syödä hunajaa ja kiisseleitä..
ja kaiken lisäx tää akka ravaa meillä ainakin 2kertaa viikko ja raahaa naapureitaan ym mukana..
kutsui ihan itse naapureita ja ystäviään meidän vauva ristiäisiin ja oli päättänyt jatkaa bileitä sen jälkeenkin..vauva tietty mukana..
halusi päättää vauvan nimen.meiän nimet ei kelvannu!!!!
tässä varmaan parhaat!!pistäkääs pahemmax=)
ei naurata ei..eron partaalla koska hän aiheuttaaa meille riitoja!!