Mulla on kohta koko kasvimaa tuulenhalkojassa

Endless Sacrifice

Aktiivinen jäsen
08.06.2006
7 728
1
36
Appi on meillä auttamassa remontissa. Mikä on ihan hyvä juttu koska säästetään siinä apumiehen palkka.

Mutta mutta kun mä en jaksa.

Mulle ei saa aamulla puhua ennenkuin mä oon saanu ½ tuntia heräillä ihan rauhassa, eikös toi tänäkin aamuna niin ylipirteenä rupee höpöttämään jotain heti kun mä oon heränny. Ja mikä pahinta mies vielä oikein heittää vettä myllyyn, toivottavasti saivat oikein hyvät naurut mun kustannuksella.

Eilen mies kävi kaupassa isänsä kanssa ja perkele osti sitten lapsille kenkiä. Juu hyvä on kun osti, mutta kun ei se mun kanssa kaupassa käydessä tai yksinään koskaan jää katteleen mitään ylimääräsiä, hyvä jos pakollisiakaan jaksaa valkkailla (eli kaikki missä täytyy vertailla tai etsiä sopivaa kokoa on liian hidasta ja ne sivuutetaan vauhdilla).

Appiukko siirtelee pihalla tuhkakuppeja ihan vääriin paikkoihin.

Apella on kummallinen tapa tulla puhumaan silleen että nenät melkein koskettaa ja mun reviirini on huomattavasti suurempi.

Appi kuvittelee olevansa suurikin kokki ja hyysää ja hössöttää keittiössä, lopputulos kelpaa vaan miehelle (mulle ja lapsille liian mausteista vaikka mäkin kyllä tykkää mausteisestakin). Sitäpaitsi mä inhoon sitä kun joku häärää mun keittiössä kysellen kokoajan missä on mitäkin ja sit lopulta mikään ei enää ole oikealla paikallaan.

Ihan turhaan mua varmaan nyt ärsyttää, mutta eipä maha mittään. Sainpahan purkaa. |O

Siis mies tulee ilmaiseksi teille töihin, ostaa lapsille kenkiä, tekee ruokaa..

Mutta kuinka sika kehtasi SULLE puhua aamulla tai siirtää tuhkakuppia. Hirttää piäisi moisesta. Mene nainen peilin eteen ja HÄPEÄ.

Oot kyllä yksi hölmöimmistä ihmisistä kenen tekstiä olen lukenut. STN.

Aika uskomatonta mustakin tosiaan. Mä itkisin ilosta jos joku hieman edes joskus auttais. Me rakennettiin miehen kanssa talokin niin että kertaakaan ei mun vanhemmat tai miehen vanhemmat laittaneet tikkua ristiin auttaakseen meitä, kaikki ulkopuolinen työvoima piti ihan omasta pussista maksaa.

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Aika uskomatonta mustakin tosiaan. Mä itkisin ilosta jos joku hieman edes joskus auttais. Me rakennettiin miehen kanssa talokin niin että kertaakaan ei mun vanhemmat tai miehen vanhemmat laittaneet tikkua ristiin auttaakseen meitä, kaikki ulkopuolinen työvoima piti ihan omasta pussista maksaa.

Sama juttu. Mies rakentaa yksin, tosin VAAN autotallia. Välillä käy kaveri auttamassa, sillon kun kerkiää. Sukulaiset kyselee ja puhuu, et tarvis tulla. Mut aina kun on pyydetty on jotain muuta. Ei enää edes pyydetä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei jumalauta..:

Ei se appiukkokaan ihan ilmaseks töitä tee, asuu meillä eli me kustannetaan ruoat, juomat (kaljaa tarttee stn joka ilta) ja kyllähän se vähän vesilaskuakin tekee lisää.

Ja kengät osti toi mun mies, ja ärsytys siinä oli se ettei se mun kaa malta olla kaupassa tolleen kun isänsä kanssa.

Ja onko siitä ruoanlaitosta suuresti iloa jos 2/3 ruoasta heitetään roskiin?

vesilasku??? huh, kaiken lisäksi oot vielä pihi..tiedätkö oikeesti paljonko ammatimiehen tuntipalkka on? Jos appi käy illalla suihkussa, niin voi ei..kai sen pitäis haista sit viikkotolkulla kun sä en halua maksaa sitä vesilaskua :)

Ei hyvää päivää..

Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei jumalauta..:

Ei se appiukkokaan ihan ilmaseks töitä tee, asuu meillä eli me kustannetaan ruoat, juomat (kaljaa tarttee stn joka ilta) ja kyllähän se vähän vesilaskuakin tekee lisää.

Ja kengät osti toi mun mies, ja ärsytys siinä oli se ettei se mun kaa malta olla kaupassa tolleen kun isänsä kanssa.

Ja onko siitä ruoanlaitosta suuresti iloa jos 2/3 ruoasta heitetään roskiin?

herttinen palkatkaa sitten se apumies veikkaan et se ei kokkailis teillä ja tulis ehkä hieman kalliimmaksi muutenkin...

Alkuperäinen kirjoittaja :D:
vesilasku??? huh, kaiken lisäksi oot vielä pihi..tiedätkö oikeesti paljonko ammatimiehen tuntipalkka on? Jos appi käy illalla suihkussa, niin voi ei..kai sen pitäis haista sit viikkotolkulla kun sä en halua maksaa sitä vesilaskua :)

Ei hyvää päivää..

35?/h on se apumiehen palkka joka me säästetään.

Tottakai käy suihkussa, mutta ei sekään ilmasta ole...

Ei hyvää päivää..

ei tuo ap. voi olla tossisaan...ja vielä jatkaa vain...entistä hullumpaan suuntaan :D

Ei hyvää päivää..

35?/h on se apumiehen palkka joka me säästetään.

Tottakai käy suihkussa, mutta ei sekään ilmasta ole...

Pistäkää vati pihalle ja keräkkää sadevettä sille.. :whistle: Aika pieni lisä se vesimaksuun on kun et maksaisi apumiehestä.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:

Ei hyvää päivää..

ei tuo ap. voi olla tossisaan...ja vielä jatkaa vain...entistä hullumpaan suuntaan :D

:whistle:

..Mä en voi olla kotonani silleen kun haluan....

Taidat oll aikas rasittava myös miehellesi. En yhtään ihmettele miksi se ei halua kanssasi kaupassakaan yhtään mitään ylimääräistä.

Taidan arvata mistä kenkä puristaa.

Kauankos se appiukko on teillä ollu? Ja käykö kotonaan välissä?

Mie ymmärrän tän sinun purkauksen :) Me rakennetaan ja asutaan parhaillaan minun vanhemmillani ja mulla ärsyttää välillä kun en saa edes pyykkiä pestä kun äiti ehtii sen minua ennen pesemään tms. Ja ennenkuin tätä tullaan taivastelemaan, niin sanon, että olen tosi kiitollinen että saimme tulla tänne viemään tilaa lapsinemme ja aiheuttamaan kaaosta. Siksi olisikin kivaa, että saisimme tehdä oman osamme hommista tai edes pestä omat pyykkimme... Vaikka olen kuin kotonani täällä, niin silti olen koko ajan vähän varpaillani. Kun pitää ottaa ne muut huomioon, sama juttu jos meillä on vieraita...

Alkuperäinen kirjoittaja hopeapaju:
Kauankos se appiukko on teillä ollu? Ja käykö kotonaan välissä?

Mie ymmärrän tän sinun purkauksen :) Me rakennetaan ja asutaan parhaillaan minun vanhemmillani ja mulla ärsyttää välillä kun en saa edes pyykkiä pestä kun äiti ehtii sen minua ennen pesemään tms. Ja ennenkuin tätä tullaan taivastelemaan, niin sanon, että olen tosi kiitollinen että saimme tulla tänne viemään tilaa lapsinemme ja aiheuttamaan kaaosta. Siksi olisikin kivaa, että saisimme tehdä oman osamme hommista tai edes pestä omat pyykkimme... Vaikka olen kuin kotonani täällä, niin silti olen koko ajan vähän varpaillani. Kun pitää ottaa ne muut huomioon, sama juttu jos meillä on vieraita...

Maanantaista asti tällä kertaa, mutta se oli jo kaks viikkoa aiemmin kesällä. En tiedä koska lähtee (huomenna? ).

Kiitos ymmärryksestä. :hug:

Just toi toisten huomioiminen on vaan yllättävän rankkaa.

Olenhan mä kiitollinen ja appi on ihan mukava, mutta ei musta ole asumaan sen kanssa saman katon alla. Vakiintuneita tapoja on vaikea muutella yhtäkkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
..Mä en voi olla kotonani silleen kun haluan....

Taidat oll aikas rasittava myös miehellesi. En yhtään ihmettele miksi se ei halua kanssasi kaupassakaan yhtään mitään ylimääräistä.

Taidan arvata mistä kenkä puristaa.

No kerros mullekin (vaikkakin mä kyllä tiedän asioiden oikean laidan) mistä puristaa, olis hauska kuulla sun versios.

Onhan tuo jaksanut katsella 15 vuotta mun rasittavuuttani, sitä paitsi mieheni ei ole isänsä.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
ei tää voi olla totta..?

Jos on niin ap tarttee varmaan jotain lääkitystä..

Osaisitko suositella jotain?

että teet itte kaiken.saatpahan hakata nauloja vaikka paljaat tissit heiluen ja peräpää paukkuen.
Eipähän tarvii omassa kotonaa arastella ketään sitte.
Kyllä v**u kaikkee saakin lukea...

Yhteistyössä