Mulla on koko ajan huono olo...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mahza

Aktiivinen jäsen
19.03.2006
5 120
0
36
Monta päivää jo vatsassa vellonu, varsinki aamusin. En ole raskaana, syön ehkäsypillereitä. On vaan kauheeta ku koko ajan oksettaa... Saattaa olla päivällä jokunen tunti et on parempi, ja iltaa kohti helpottaa, mutta aina jos syön jotain niin tulee taas huono olo...
Mitä mä voin tehdä? Alkais torstaina kurssi, ja kiva sinne mennä jos on huono olo...

Jos jännität sitä kurssia? Minä yleensä jännitän aina ensin vatsalla ja sitten kun jännitys helpottaa tulee megamigreeni ja monesti ihan kunnon oksujen kanssa :whistle:
(olen kaikki nuoruuden ilman perhettä tehdyt reissut oksentanut ensimmäisen vuorokauden, samoin meni yhdet polttarit joita odotin kovasti, tämä 2v sitten )

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttösenäiti:
Jos jännität sitä kurssia? Minä yleensä jännitän aina ensin vatsalla ja sitten kun jännitys helpottaa tulee megamigreeni ja monesti ihan kunnon oksujen kanssa :whistle:
(olen kaikki nuoruuden ilman perhettä tehdyt reissut oksentanut ensimmäisen vuorokauden, samoin meni yhdet polttarit joita odotin kovasti, tämä 2v sitten )

Kyllä mä jännitänki, ja yleensä vatsalla, mutta mul on ollu enemmän tai vähemmän tätä pahaa oloa jo joulusta asti...

Hei mulla myös! Kyselinkin täältä eilen kokemuksia. Yksi vastaus tuli jossa ehdotettiin liittyvän mahahappoihin. On kyllä inhottavaa! Ja ihan samanlailla oireilen ka kestänyt joitakin viikkoja. Alkaa jo epäilyttään että mikä tässä on. Ja en ole raskaana 100% varmana.

Alkuperäinen kirjoittaja aave:
Hei mulla myös! Kyselinkin täältä eilen kokemuksia. Yksi vastaus tuli jossa ehdotettiin liittyvän mahahappoihin. On kyllä inhottavaa! Ja ihan samanlailla oireilen ka kestänyt joitakin viikkoja. Alkaa jo epäilyttään että mikä tässä on. Ja en ole raskaana 100% varmana.

Jaa, mulla kyllä on närästystäkin ollut, liekö sitten jotain sellaista. Kauhee vaiva kyllä, kun ei viitsi oksentamaankaan mennä, vaikka kyllä välillä on lähellä.

Yhteistyössä