Mulla on koko ajan nälkä! Auttakaa keksimään terveellistä pikkupurtavaa raskaana olevalle.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja growl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

growl

Vieras
Oon raskaana rv16 ja KOKO ajan nälkä JA tekee mieli syödä. Kyllä, syön ihan kunnon ruokaakin ja vähintään yhden lämpimän aterian päivässä. Mutta silti.. Ja mun tekee mieli sekä roska- että oikeaa ruokaa. En syö vaaleaa leipää enkä pastaa, mulla on paha laktoosi-intoleranssi joten se karsii onneksi suklaat ja muut joukosta :). Mulla on myös aika nirso maha (ärtyvä paksusuoli) mistä syystä omput yms. kovat hedelmät ja raa'at vihannekset tippuu pois listalta. Samasta syystä punainen liha on jäänyt lähes kokonaan pois.

Mitä siis söisin/ostaisin kaupasta, semmoista terveellistä purtavaa?

Oon tehnyt "pehmeää hedelmäsalaattia", rahkaa, juureen tehtyä ruisleipää ihanine päällisineen, salaatinlehtiä, kurkkua, jugurttia, piimää, riisikakkuja ja ja ja ja. Herkkuhetkiin säilöttyjä persikoita ja joululta jääneitä karkkeja ja kuumaa kaakaota, popkorneja, pähkinöitä.. Aina nälkä ja koko ajan jano :D! Toistaiseksi olen vielä normaalipainoinen, onneksi lähtöpaino oli ennemmin ala- kuin yläkanttiin ;)

ps. voiko raskaana ollessa syödä niitä lämmin kuppi-juttuja? Kaapissa oli tomaattikeittoa, vähän rupes tekemään mieli :P tiedän, lisäaineita on, mutta on se terveellisempää kuin nuo vihreät kuulat..

Yhteistyössä