Mulla on kriisi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jätkä

Tunnettu jäsen
25.10.2004
37 008
46
48
Ammattikriisi.:snotty:

Minä, joka olen työssäni aivan älyttömän hyvä, tietotaitoa on vaikka muille jakaa, tiedän ammattini 'kohderyhmästä' lähes kaiken tietämisen arvoisen.
Mutta nyt olen tainnut törmätä tapaukseen, joka vetää kaiken osaamani suoraan vessanpöntöstä pyyhkimättä alas.:| En tiiä enää yhtään mistään mitään! Mikään ei toimi, ei edes ihan hölmötkään päähänpistokset!

Äärimmäisen hermostuttavaa. (enkä mä yleensä edes hermostu mistään:rolleyes: )

Siis puhut henkilöstä joka vetää osaamasi pöntöstä?

Joo eipä siinä hermoilut auta, "johtajana" ei auta muu kuin näyttää omalla esimerkillä miten homma toimii, rauhassa luonnollisesti.

Puhunkohan ihan läpiä päihini:D Etkös sä ole joku erityisopettaja tjtn?

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;27447718:

Minä, joka olen työssäni aivan älyttömän hyvä, tietotaitoa on vaikka muille jakaa, tiedän ammattini 'kohderyhmästä' lähes kaiken tietämisen arvoisen.
Mutta nyt olen tainnut törmätä tapaukseen, joka vetää kaiken osaamani suoraan vessanpöntöstä pyyhkimättä alas.:| En tiiä enää yhtään mistään mitään! Mikään ei toimi, ei edes ihan hölmötkään päähänpistokset!

mutta ei aina mee niin! minä tiedän shakista kaiken mutta en voita koskaan! Minä olen se joka saat voittaa! Ne oli niin sanotusti!

Olisiko työnohjausta saatavilla?

Kuulostaa tutulta tuo tilanne...

On juu, me ollaan niin onnellisessa asemassa, että meille järjestetään työnohjaus ihan oman tiimin kanssa ja ammattilainen vetää sitä. Sen lisäksi tiimipalaverit viikoittain jne jne, mutta eihän nuo sitä mun omaa henkilökohtaista ammattikriisiäni lievitä.:vampire:

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Oot ilmeisesti törmänny sen tyypin sukulaiseen, joka tulee työpaikalle, tietää kaikesta kaiken ja varsinkin sen, että kaikki mitä siellä on tähän asti tehty, on ollu ihan väärin ja pitää muuttaa...?

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;27447793:
Juu henkilöstä puhun :D koulunkäynninohjaaja olen, en opettaja.

Neurologisia ongelmia, asennevammaa vai mitä?

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;27447718:

Ei ihmisestä voi koskaan tietää kaikkea...

"... tiedän ammattini 'kohderyhmästä' lähes kaiken tietämisen arvoisen."

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;27447943:
En! :D Vaan aikamoiseen vilperttiin, johon ei vaan toimi mikään!
Ahaa, mä ajattelin, et joku vanhempi on ruvennu mestaroimaan :D!
Sit vaan pitää ottaa käyttöön lehmän hermot (sitä mä en kyllä tie, mistä niitä saa)

..mutta toihan on toisaalta aivan mahtavan optimaalinen tilanne! Hän selkeesti haastaa sinut pintaa syvemmälle sekä pakottaa sinut menemään ns. pintaa syvemmälle. Mä näkisin että sulla on niin mahtava tilanne käsissä lähteä kehittämään aivan uusia menetelmiä ja kokeiluja, hakemaan lisää tietoa ja käytänteitä ja - oppimaan lisää itsestäsi kaikin puolin :).

Haasta itsesi samalla kun haastat ko. lapsen.

Ja älä huoli - se oivallus olemisesta tulee kyllä. Se vain etsittää nyt itseään. Mutta - palkitsee ruhtinaallisesti.

Mä tiedän.

..hups...unohtui...:hug: voimia!

• Tykkää
Reactions: Jätkä
Niinhän se on, kukaan ei ole koskaan valmis. Tiputus maankamaralle on silloin tällöin paikallaan.

Tiimi apuun vaan ja etsitte uusia konsteja yhdessä ja joskushan sitä vaan joutuu luovuttamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;27447952:
Höm,, aikalailla kaikkea mahdollista.:rolleyes:

No kylhän toi kieltämättä itsetunnon päälle varmaan ottaa. :hug:

Koita korostaa niitä hyviä puolias vaikka vapaa-ajalla:D Jospa ne "epäonnistumiset" olis helpommin siedettävissä siellä duunissa:D

..mutta toihan on toisaalta aivan mahtavan optimaalinen tilanne! Hän selkeesti haastaa sinut pintaa syvemmälle sekä pakottaa sinut menemään ns. pintaa syvemmälle. Mä näkisin että sulla on niin mahtava tilanne käsissä lähteä kehittämään aivan uusia menetelmiä ja kokeiluja, hakemaan lisää tietoa ja käytänteitä ja - oppimaan lisää itsestäsi kaikin puolin :).

Haasta itsesi samalla kun haastat ko. lapsen.

Ja älä huoli - se oivallus olemisesta tulee kyllä. Se vain etsittää nyt itseään. Mutta - palkitsee ruhtinaallisesti.

Mä tiedän.

..hups...unohtui...:hug: voimia!

Tiedän :D taitaa olla aika kaivaa sisäinen kakarani esille.:rolleyes:

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
No kylhän toi kieltämättä itsetunnon päälle varmaan ottaa. :hug:

Koita korostaa niitä hyviä puolias vaikka vapaa-ajalla:D Jospa ne "epäonnistumiset" olis helpommin siedettävissä siellä duunissa:D

mulla olis itsetunto aivan nollassa jos masentuisin jokaisesta keissistä jota en haltsaa sataprosenttisesti

useimmiten tuntuu että toikkaroin sumussa ongelmasta toiseen mutta silti on vain selvittävä jotenkin

mulla olis itsetunto aivan nollassa jos masentuisin jokaisesta keissistä jota en haltsaa sataprosenttisesti

useimmiten tuntuu että toikkaroin sumussa ongelmasta toiseen mutta silti on vain selvittävä jotenkin

Kirjoitinko johonkin, että olen vallan masentunut tästä keissistä? Hei, mä osaan hypätä yli ja siirtyä tekemään jotakin muutakin, jos joku ei onnistu. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;27448074:
Kirjoitinko johonkin, että olen vallan masentunut tästä keissistä? Hei, mä osaan hypätä yli ja siirtyä tekemään jotakin muutakin, jos joku ei onnistu. :D

etpä tainnut ja kadehdin sua siitä että voit heittää syrjään vaikeat asiat

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;27448051:
Tiedän :D taitaa olla aika kaivaa sisäinen kakarani esille.:rolleyes:

Juuri näin :D!

Ja vaikka nyt tuntuisikin siltä, että enempi tulee turpiin kuin että homma etenisi yhtään, niin - kuten tiedätkin - työsi on kuitenkin jo saanut sitä pohjaa, mistä on hyvä ponnistaa.

Eittämättä voimakas vuosi edessä, ota kaikki tuki ja työnohjaus vastaan. Vapaa- ajalla ota isoa etäisyyttä asiaan. Ja - vuoden päästä sä oot - joo voipunut - mutta, usko tai älä, myös onnellinen. Ja sä kiität tätä kaveria aika paljosta.

Kokemusrikasta matkaa sinulle :)!

• Tykkää
Reactions: Jätkä

Yhteistyössä