Mulla on kuppikoko 80 G!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tissit roikkuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tissit roikkuu

Vieras
Mulla on kuppikoko 80 G!! Tuntuu ihan uskomattomalta, että voiko ne oikeesti NOIN isot olla!! Siis isot ovat, roikkuvat, painavat ja rumat. JOs olisi vaan mahdollista haluaisin pienet , ei roikku rinnat leikkamalla.

mulla oli kuppikoko jotain beetä ja ceetä kunnes mä menin ammattitaitosen myyjän luokse rintsikkaliikkeeseen ja sain kuulla olevani 80 D, nyt imetysliivit jopa 80 F... ja mun mielestä mulla ei mitkään järkyn isot ole. Mutta tosiaan... huomattavasti paremmat liivit on ollu sen jälkeen päällä.

Alkuperäinen kirjoittaja tissit roikkuu:
Mulla on kuppikoko 80 G!! Tuntuu ihan uskomattomalta, että voiko ne oikeesti NOIN isot olla!! Siis isot ovat, roikkuvat, painavat ja rumat. JOs olisi vaan mahdollista haluaisin pienet , ei roikku rinnat leikkamalla.

mikä tässä on se mitä et voi uskoa? tuskin ne sulle tota yllämainittua vuodatusta on kuitenkaan siellä liikkeessä pitäny xP

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aaah, ne erikoisliikeet ;) :D Mulla on kans niiden mukaan 75 f. Omituista että kauppojen normaalitkin koot riittävät vallan mainiosti ja istuvatkin kauniisti.

johtuu osittain siitä että eri merkeillä liivit ovat eri kokoisia ja erikoisliikkeissä useimmissa mallistoissa on täysin eri kokotaulukot kuin perustriumpheissa

Alkuperäinen kirjoittaja buhah:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no joo. mun liivit on kokoo 65 g ja on just hyvät hoikahkolla. sullon kyllä isot,pääsisitkö leikkaukseen?

Sullakin siis kuppikoko G

65 G ei ainakaa oo mikään järkyttävän iso. ku ei oo meinaa 70 G myöskään.

passeliks sitä sanoinkin. nii ja siis mullon 65 h tai 70 G niinpäin. paremmat on noi 65 ympäryksellä,mut huonosti saatavilla.

Laihduttaminen voisi auttaa. Jos kunnolla siais painoa ensin pois ja sitten käy kysymässä kunnalisella palstiikkakirurgilta täytätkö vaatimukset pienennykseen. Tosin voi kyllä jäädä kamalat arvet , et ei niistä aian niin nätit tule..

Yhteistyössä