Mulla on maailman ihanin lapsi & rakastava mies! Mä oon kaunis ja seksikäs nuori äiti!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NYTRIITTÄÄ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

NYTRIITTÄÄ

Vieras
Mutta sitten toisaalta meillä ei oo paljoa rahaa, eikä mulla oo vielä ammattii tosin aijon sen hommata, koska tosiaan oon vielä nuori.

Mutta asiaan:
Miksi te 30-42v naiset kadehtitte mua NIIN PALJON. Kaikki sukulaiset on nykyään jotenkin vaivaantuneita mun seurassa. Ja mistäkö mä päättelen, et se on kateutta. Mulla on yks parikybänen frendi joka on avoimesti myöntänyt olevansa jotenkin katkera ja kateellinen käyttäytyy täysin samalla tavoin. Tämän ymmärrän, koska on yrittänyt saada useamman vuoden lasta. Näiden muiden kateellisuus ja kyräily mun äitiydestä ihmetyttää. Ite te ootte laittanut baarit, duunit, matkustelut ja kaiken maailman hipat ykköseksi nehän oli teille niin tärkeitä ja piti iskee miehiikin. Nyt te ihmettelette mua vaikka mulla on lapsi mulla ois enemmän vientii, ku teillä ikinä. Mut hei teillä on vara matkustella ja arvovaltaa duunis.

LOPETTAKAA OIKEESTI JA HANKKIKAA VAIKKA SE LAPSI JOS ENÄÄN SAATTE

Oikeasti, minun käy nyt sääliksi. Enempää en sano etten loukkaa. Mutta sanon vaan, että toivon että kasvat jossain vaiheessa aikuiseksi, ajatusmaailmasi on jokseenkin kypsymätöntä. :/

Huomaa että olet vielä nuori!! Mutta onneksi tyytyväinen elämääsi. Elä rupea liian hienoksi ja nokka pystyssä kävelemään, kel onni on se onnen kätkeköön. =)

Lapsen saaminen ja sen yrittäminen on asia mistä ei sitte kuittailla....

Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
mutta yksi asia sun pitäis tehdä..

kasvaa aikuiseksi :whistle:

No mä en oo täydellinen EN! En ees kovin aikuinen, mutta siinäpä se miks te kadehditte mua niin paljon? Mä luettelin ylhäälle syyt mitkä vois ajaa tohon kateuteen, mutta siihenpä ne sit aikalailla jääkin tai onhan noita lisääkin, mutta ymmärtänet mitä tarkoita.

Mulla on sama tilanne.
Paitsi että en onnistu saamaan edes kavereita. :(
Olen oikeasti tosi hauska ja toiset huomioon ottava, empaattinen tyyppi. Mutta en vaan mahdu piireihin mukaan. Kaikilla on omat kuvionsa ja vaikka saisinkin jonkun pysäytettyä hetkeksi, ei tämä siltikään kiinnostu minusta tarpeeksi, jotta saisin kutsun. :(
Olen oikeasti pirun yksinäinen, vaikka kaikki luulee ihan toista. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No mä en oo täydellinen EN! En ees kovin aikuinen, mutta siinäpä se miks te kadehditte mua niin paljon? Mä luettelin ylhäälle syyt mitkä vois ajaa tohon kateuteen, mutta siihenpä ne sit aikalailla jääkin tai onhan noita lisääkin, mutta ymmärtänet mitä tarkoita.

Voi luoja kun sä oot LAPSELLINEN!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mieluummin se lapsellinen, kuin katkera ja kateellinen. :(

Sori en kadehdi sua yhtään. Mä olen vetävän näköinen yli kolkyt vee äiti, mulla on ihana aviomies, lapset, talousbalanssissa, ammatti, työ... JA MULLA ON AIVOT =)

Minäpä olen 35-vuotias ja minullakin on maailman ihanin lapsi & rakastava mies! Minäkin olen kaunis, seksikäs ja nuorekas äiti. Ja vientiä riittäisi, mutta vain oma mies kiinnostaa.

Tämän lisäksi minulla on koulutus, hyvä työpaikka ja ystäviä.

En ole kateellinen kenellekään, enkä usko, että minulle ollaan kateellisia, sillä olen avoin, iloinen ja reilu kaikkia kohtaan.

Alkuperäinen kirjoittaja jeps:

Mieluummin se lapsellinen, kuin katkera ja kateellinen. :(

Ikävä tuottaa pettymys mutta en ole katkera enkä kateellinen
Jos nyt te kumpikin kasvaisitte aikuiseksi.

Joo niin mä oon, mut mä käyttäydyn irl toiset huomioon ottaen, olen empaattinen ja ymmärtäväinen, aina kiinnostunut muista. Mä kättelen reippaasti ja puristan sopivasti, eikä mun käsi tunnu kuolleelta lahnalta.En puhu kenestäkään selän takana pahaa taikka muuten kyräile. puhun reippaasti enkä piipitä!

Ikävä tuottaa pettymys mutta en ole katkera enkä kateellinen
Jos nyt te kumpikin kasvaisitte aikuiseksi.
Mistä sitten kumpuaa moinen kaunaisuus? Jos olisit itse niin aikuinen, kuin yrität esittää, et olisi vaivautunut edes kommentoimaan mitään. =) :hug: