Mulla on maailman ihanin lapsi & rakastava mies! Mä oon kaunis ja seksikäs nuori äiti!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NYTRIITTÄÄ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
mutta yksi asia sun pitäis tehdä..

kasvaa aikuiseksi :whistle:

No mä en oo täydellinen EN! En ees kovin aikuinen, mutta siinäpä se miks te kadehditte mua niin paljon? Mä luettelin ylhäälle syyt mitkä vois ajaa tohon kateuteen, mutta siihenpä ne sit aikalailla jääkin tai onhan noita lisääkin, mutta ymmärtänet mitä tarkoita.

Koko ketjua en jaksa lukea, mutta siis mistä päättelit että joku on sulle kateellinen?? :) Oikeesti ihan naurattaa. Itsekin olen saanut lapset suht nuorena, ekan 21v, tokan 22v ja nyt kolmas tulossa, ikää nyt 27v. Olen kaunis ja seksikäs ja minulla on tosi komea ja seksikäs mies. Olen ollut vakituisessa työsuhteessa 19v lähtien, jolloin valmistuin ammattiin. Käymme ulkomaan lomalla kerran vuodessa koko perhe.

En tajua MIKSI joku olisi sinulle kateellinen. Mulla ei anakaan tulis mieleenkään, sori.

Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
mutta yksi asia sun pitäis tehdä..

kasvaa aikuiseksi :whistle:

No mä en oo täydellinen EN! En ees kovin aikuinen, mutta siinäpä se miks te kadehditte mua niin paljon? Mä luettelin ylhäälle syyt mitkä vois ajaa tohon kateuteen, mutta siihenpä ne sit aikalailla jääkin tai onhan noita lisääkin, mutta ymmärtänet mitä tarkoita.

Mistäs sä tiedät, miten paljon miehiä mulla on ollut? Mistä sä ylipäätään tiedät, miltä mä näytän?

Eihän täällä ap:ta ole kaikki haukkunut. On kyllä lievästi sanottuna huvittavaa, että jos on kerran niin kaunis jne. niin miksi sitä pitää niin kovaa mainostaa. Omaa ittetuntoa kohottaakseen...Mä tiedän monia kauniita, seksikkäitä jne. naisia joilla ei todellakaan ole tarvetta kirjoottaa tuollaasta tekstiä kuin ap:n.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Eihän täällä ap:ta ole kaikki haukkunut. On kyllä lievästi sanottuna huvittavaa, että jos on kerran niin kaunis jne. niin miksi sitä pitää niin kovaa mainostaa. Omaa ittetuntoa kohottaakseen...Mä tiedän monia kauniita, seksikkäitä jne. naisia joilla ei todellakaan ole tarvetta kirjoottaa tuollaasta tekstiä kuin ap:n.

Mähän kirjotin nuo tekstit niistä jotka mua kadehtii irl. En mä ketään palstalaista tarkottanut, mutta kalikka ilmeisesti joihinkin kalahtii ja sille mä en voi mitään. Ei mulla oo tarvetta itteeni kehua mähän vaan ihmeissäni mietin mistä kateus kumpuaa ja noi oli ainoita syitä mitkä tuli mieleen. Mä huomasin, et jotkut provosoitui ihan kauheesti ja valitettavasti kateuskin kumpusi muutaman kirjotuksesta. Miksi muuten olisi syytä todistella ettei itse ainakaan kadehdi ja alkaa mollaamaan? Jos olisi tyytyväinen itteensä ni nämä mun tekstit ois ohittanut olan kohautuksella ja hienoisella hymyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

Mähän kirjotin nuo tekstit niistä jotka mua kadehtii irl. En mä ketään palstalaista tarkottanut, mutta kalikka ilmeisesti joihinkin kalahtii ja sille mä en voi mitään. Ei mulla oo tarvetta itteeni kehua mähän vaan ihmeissäni mietin mistä kateus kumpuaa ja noi oli ainoita syitä mitkä tuli mieleen. Mä huomasin, et jotkut provosoitui ihan kauheesti ja valitettavasti kateuskin kumpusi muutaman kirjotuksesta. Miksi muuten olisi syytä todistella ettei itse ainakaan kadehdi ja alkaa mollaamaan? Jos olisi tyytyväinen itteensä ni nämä mun tekstit ois ohittanut olan kohautuksella ja hienoisella hymyllä.

Ei kalahtanut eikä kolahtanut mitenkään. Mä vain ihmettelen tuota sun tyyliäsi alootuksessa "miksi TE kadehditte..." Jos kyse sun sukulaasista, niin miksi kirjootit aivan kuin kyse tämän palstan ihmisistä? Mä kysyyn tätä jo ennemmin, mutta eipä tullut vastausta... :whistle:

Mun kirjootuksista on turha kaivaa mitään kateutta esille, koska mua lähinnä huvittaa nämä sun tekstis. Mä en ole sua mollannut. Mutta luule nyt mitä luulet ja ihmettele sitten miksi irl niin moni karttaa sua...

Alkuperäinen kirjoittaja akat akat:
Mielenkiintoista kyllä, niin lähes kaikissa vastauksissa ilmenee kateutta nuorella ja kauniille ap:lle.

Mä en osaa olla kateellinen tuollaaselle anomyymille kirjoottajalle. Enkä mä kyllä pahemmin viitti olla kateellinen irl:kään. Ei se tee muuta kuin katkeraksi.

Alkuperäinen kirjoittaja NYTRIITTÄÄ:
Mutta sitten toisaalta meillä ei oo paljoa rahaa, eikä mulla oo vielä ammattii tosin aijon sen hommata, koska tosiaan oon vielä nuori.

Mutta asiaan:
Miksi te 30-42v naiset kadehtitte mua NIIN PALJON. Kaikki sukulaiset on nykyään jotenkin vaivaantuneita mun seurassa. Ja mistäkö mä päättelen, et se on kateutta. Mulla on yks parikybänen frendi joka on avoimesti myöntänyt olevansa jotenkin katkera ja kateellinen käyttäytyy täysin samalla tavoin. Tämän ymmärrän, koska on yrittänyt saada useamman vuoden lasta. Näiden muiden kateellisuus ja kyräily mun äitiydestä ihmetyttää. Ite te ootte laittanut baarit, duunit, matkustelut ja kaiken maailman hipat ykköseksi nehän oli teille niin tärkeitä ja piti iskee miehiikin. Nyt te ihmettelette mua vaikka mulla on lapsi mulla ois enemmän vientii, ku teillä ikinä. Mut hei teillä on vara matkustella ja arvovaltaa duunis.

LOPETTAKAA OIKEESTI JA HANKKIKAA VAIKKA SE LAPSI JOS ENÄÄN SAATTE

:laugh:

Ei ole todellista, eihän :D

Mulla on asiat paremmin kuin sulla ikinä tulee olemaan, ja osaan jopa äidinkieltäni :)

siis onhan se nyt tosiasia että naiset yleensäkin ovat hirmukateellisia toisilleen...turha sitä on kieltää.naisvaltaisilla aloillakin se meininki on suorastaan perseestä.