Mulla on maailman paras äiti! <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytär
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tytär

Vieras
Oon sikanuhassa ja kykenemätön hoitamaan 1-vuotiasta tytärtämme. Plus et oon raskaana rv 5+2, mutta tätä äiti ei vielä tiedä.. ;)

Kuitenkin, hän vaihtoi aamuvuoronsa iltaan, jotta pystyy auttamaan meitä kunnes mieheni tulee töistä! Nyt hän on ollut koko päivän tytön kanssa, tiskannut ja tehnyt ruokaa! =) Juuri äsken lähti nukuttamaan tyttöä ulos vaunuihin ja otti vielä koiran mukaan! :D

Mulla on ihana äiti! :heart:

Kyllä kerroin! =)

Tää mun tauti on kestänyt jo viikon, mies piti jo kaikki pitämättömät pekkaspäivät, mutta tänään oli jo pakko mennä töihin. Inhottavaa, kun on näin avuton kipeänä! :/

mun täytyy sanoa, että oon kyl kade sulle. itse en osais tollasta edes kuvitella. mun vanhemmat eläkkeellä, mutta muuttivat kumpikin omien siippojensa kanssa eri paikkakunnille jo vuosia sitten...

Alkuperäinen kirjoittaja no:
mun täytyy sanoa, että oon kyl kade sulle. itse en osais tollasta edes kuvitella. mun vanhemmat eläkkeellä, mutta muuttivat kumpikin omien siippojensa kanssa eri paikkakunnille jo vuosia sitten...

Mä olen kiitollinen, kummatkin isovanhemmat asuvat kolmen kilometrin säteellä meidän kotoa. =) Päivittäin ollaan tekemisissä, tyttö on kaikille neljälle ensimmäinen lapsenlapsi ja tuntuu, että hänestä oikein tapellaan! :D

Onko teillä pitkät välimatkat? :( Kuinka vanhempiesi uudet puolisot suhtautuvat lapseesi/ lapsiisi?

Yhteistyössä