Pe-la välisenä yönä heräsin kamalaan mahaipuun, niin kovaa "närästyskipua" mulla ei ole koskaan ollutkaan. En sanut sitten enää kunnolla nukutuski ku kipu oli kova ja koko aja oli olo että jotain tuilee uyläs, mutta kuitenkan ei tullut. Ripulille sitten menin ja vessassa juoksin kok ajan. Kipu vaa jatkui aamuun asti, hetken jo ajattelin lähteväni lkääkäriin, mutta ajatteli sen kyllä helpottavan. yritin nukkua ja sitä mukaa kun join jotkain ( syömisät en edes ajatellutkaan piti käydä vessassa) ihan vesiripulila olin. Lounasaikaan hiukan nukutti aj hiukan lepäsin, kunnes tuli niin kama olo etä limentävä oksentamaan, ulos tuli kaikki edellis iltaiset ruuatkin, :x Oksentamisen jälkeen taas piti hetken pästä mennä pöntölle täysistunnolle ja tavaraa tuli pöntön täydeltä.
no tämän jälkeen päiväunet taas maistuivat ja säin sen jälkeen vähän.
Nyt mua vaiva enää tää ripuli, oksenna en enää, eikä mahaan tee kipeäää, mutta JOKA syönnin ja juonnin ( vaikka olis vettä juonut) jälkeen o lähdettävä välittömästi vessan istumaan että pönttö on taas täynnä ripulup.askaa
Kuinka kauan tällaista vesipipulia voi ola että pitä lähteä läkärin.mä en kovin helosti lähde ja mikä tää voi olla?
Ruokamyrkytys tuksin on kun koko perhe on samaa ruokaa syönyt
no tämän jälkeen päiväunet taas maistuivat ja säin sen jälkeen vähän.
Nyt mua vaiva enää tää ripuli, oksenna en enää, eikä mahaan tee kipeäää, mutta JOKA syönnin ja juonnin ( vaikka olis vettä juonut) jälkeen o lähdettävä välittömästi vessan istumaan että pönttö on taas täynnä ripulup.askaa
Kuinka kauan tällaista vesipipulia voi ola että pitä lähteä läkärin.mä en kovin helosti lähde ja mikä tää voi olla?
Ruokamyrkytys tuksin on kun koko perhe on samaa ruokaa syönyt