Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Mihin mun nikki katos![]()
![]()
Spoookyyyyy B)
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Ei kun oikeesti, mihin ne välillä katoaa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:meijän mummu ei osaa ees tekstaria lähettää,ja jos sille on tullu puhelu johon se ei oo vastannu niin se ei osaa kattoo kuka on soittanu vaan soittaa aina mulle et oonkohona mä soittanu...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisten äiti:Vau. Minkäsikäinen mummo sinulla on? Minun kohta 70-vuotias äitini kieltäytyy tietokoneen hankinnasta, ja puhelimenkin kanssa on tekemistä. Usein soittaa minulle, kun näkee, että puhelu on tullut, koska arvelee, että se olen todennäköisesti minä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisten äiti:No ei sentään irc-galleriaan..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisten äiti:Vau. Minkäsikäinen mummo sinulla on? Minun kohta 70-vuotias äitini kieltäytyy tietokoneen hankinnasta, ja puhelimenkin kanssa on tekemistä. Usein soittaa minulle, kun näkee, että puhelu on tullut, koska arvelee, että se olen todennäköisesti minä.![]()
No aika nuori, vasta suunnilleen 62-vuotias.