Mulla on muutamia palstalaisia, joista en oikein pääse selvyyteen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vilkku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vilkku"

Vieras
yllättävät aina :D

Vaikka joku Bootypeppi. Mulla on mielikuva, että se on jotenkin hienosteleva, korrekti, kiltti. Sitten se yhtäkkiä kommentoikin jotain roisia tai älyttömän epäkorrektia mutta hauskaa :D

Mummeliisa, siitäkään en oikein osaa sanoa. Välillä luulen tietäväni, ja sitten huomaan etten kumminkaan.

Samoin Rieputarallaa. Ja Phoebsi. Ja Keittiönoita.

Ja nämä sanon ihan hyvällä, tämä ei ole mikään haukkumisketju :)

Miksi toisista palstailijoista ylipäätään pitäisi "päästä selvyyteen"?

No ei sillä tavalla selvyyteen tietenkään :D Mutta tarkoitan vaan sitä, että kun tässä vuosia on palstalla jo ollut, niin vakipalstalaisista tulee kuitenkin tietty mielikuva. Esimerkiksi sinusta se, että olet hyvin jämpti ja järkevä, et haihatteleva. Sitten yhtäkkiä jostain kommentista tuleekin sellainen mielikuva herkästä, haaveilevasta ihmisestä. Silloin sen yleensä vasta huomaa, että on ollut jonkinlainen mielikuva ko. ihmisestä, kun tulee jotain joka yllättää.

Osa palstalaisista kun on aika suorasukaisia. Halki, poikki ja pinoon, reagoivat aina samalla tavalla ja ovat jotenkin aina niin saman tyylisiä. Sitä vain tarkoitan. Eiväthän hekään tietysti sellaisia kai ole oikeasti, mutta jotenkin antavat aina samanlaisen kuvan itsestään.

[QUOTE="vilkku";23655953]No ei sillä tavalla selvyyteen tietenkään :D Mutta tarkoitan vaan sitä, että kun tässä vuosia on palstalla jo ollut, niin vakipalstalaisista tulee kuitenkin tietty mielikuva. Esimerkiksi sinusta se, että olet hyvin jämpti ja järkevä, et haihatteleva. Sitten yhtäkkiä jostain kommentista tuleekin sellainen mielikuva herkästä, haaveilevasta ihmisestä. Silloin sen yleensä vasta huomaa, että on ollut jonkinlainen mielikuva ko. ihmisestä, kun tulee jotain joka yllättää.

Osa palstalaisista kun on aika suorasukaisia. Halki, poikki ja pinoon, reagoivat aina samalla tavalla ja ovat jotenkin aina niin saman tyylisiä. Sitä vain tarkoitan. Eiväthän hekään tietysti sellaisia kai ole oikeasti, mutta jotenkin antavat aina samanlaisen kuvan itsestään.[/QUOTE]

Ketjä sitten on tällaisia?

Mulle tuollainen "päänvaiva" on dechs ;)

Hän on välillä järjettömän ärsyttävä ja saa suorastaan leukani loksahtamaan näppikselle, että "mitähäh, noinko se ajattelee" ja sitten varttia myöhemmin on jossakin ketjussa niin fiksu, että taas jään ihmettelemään :D

Olen huomannut saman mm. Mummeliisassa. Juuri kun on pääsemässä perille hänen ajatuksenjuoksussaan, tulee joku yllätys. :D Liian monipuolisia ihmisiä meille ykdinkertaisille ymmärtää? :D Tai sitten vetävät roolia tai eivät tiedä itsekään itsestään...

Mulle tuollainen "päänvaiva" on dechs ;)

Hän on välillä järjettömän ärsyttävä ja saa suorastaan leukani loksahtamaan näppikselle, että "mitähäh, noinko se ajattelee" ja sitten varttia myöhemmin on jossakin ketjussa niin fiksu, että taas jään ihmettelemään :D

Saman olen huomannut, välillä on todella viisasta tekstiä ja sitten hän taas kirjoittaa jotain niin röyhkeätä ja törkeätä että sais ympäri korviensa jos olisi minun tyttäreni/poikani. < jep, en ole siitäkään varma onko hän nainen vai mies....

Yhteistyössä