Mulla on niiiin huono elämä :'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Mä en saa tehtyä itselleni villasukkia. Mitä, mähän alotin jotain kk sitten ton neulomisen opettelun.. tänä aikana väkersin itselleni säärystimet, pojalle villasukat, pojalle kaulahuivi, pojalle toinen villasukka jonka parin alotin tossa tänään. Nyt äljäke haluaa et mä opettelen sille kaulurin ja siinä sivussa pitäis alottaa opetella pojalle villapaita. Ja tehdä tosiaan sen villasukan toinen pari. Mulla jäätyy varpaat perkele :snotty:

Oo ylpee ittestäs että oot saanu noin paljon aikaseks!
Mä oon ihan onneton kutoja ja kyl meil poikakin ois ilman villiksiä, jos ei sattuis mummot olee niin ihania että ovat villapuvut, sukat ja tumput kutoneet hälle!

Mä oon alottanut itelleni tekemään sukkia jo 5 vuotta sitten, kuten lapasiakin, kummasti vaan ovat kesken, kun on liikaa projekteja kesken :( Mehän voitas sopia, et tehään sukat toisillemme, sitä kun saan nopeemmin valmiiksi, kun tekee jolle kulle muulle :D

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Mä oon alottanut itelleni tekemään sukkia jo 5 vuotta sitten, kuten lapasiakin, kummasti vaan ovat kesken, kun on liikaa projekteja kesken :( Mehän voitas sopia, et tehään sukat toisillemme, sitä kun saan nopeemmin valmiiksi, kun tekee jolle kulle muulle :D

Hyvä idea :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja hei...:
Oo ylpee ittestäs että oot saanu noin paljon aikaseks!
Mä oon ihan onneton kutoja ja kyl meil poikakin ois ilman villiksiä, jos ei sattuis mummot olee niin ihania että ovat villapuvut, sukat ja tumput kutoneet hälle!

Niin olenkin, ylpeä siis itsestäni.. en mä tätä ennen oo mitään neulonu, niin kerrankin kestänyt hermo opetella ja oikeasti saanut tehtyä. Hywä mie B)

Juu... Ootas hetki... Mun pitää tässä välissä vaan ehtiä tehdä yks peitto valmiiksi, paita, kolmet sukat ja kahdet lapaset, sekä yks lakki - kauankohan menee? :/

Hmm.. tehdäänkö sukkatreffit johki, venaas.. 10v päähän?

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Juu... Ootas hetki... Mun pitää tässä välissä vaan ehtiä tehdä yks peitto valmiiksi, paita, kolmet sukat ja kahdet lapaset, sekä yks lakki - kauankohan menee? :/

Hmm.. tehdäänkö sukkatreffit johki, venaas.. 10v päähän?

Sopii :laugh:

Great, it's a date :heart: :D

Alkuperäinen kirjoittaja maria78:
Elä huoli... Sinä set neulot. Mie sain 5 käsitöistä, kun koko ylä-asteen neuloin vain yhtä villa sukkaa. Ysillä sain sen valmiiksi, mutta paria sille ei ole tehty vieläkään:).

Oisko jo aika, se on parka yksinäinen :D

no voi voi. kylläpä sulla onkin sitten huono elämä kun et osaa villasukkia kutoa :/

ajattele vähän mitä suustasi päästät ja mistä valitat noinkin suuresti. monella ihmisellä on oikeasti vaikeaa ja sinä kehtaat valittaa moisesta.

Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
no voi voi. kylläpä sulla onkin sitten huono elämä kun et osaa villasukkia kutoa :/

ajattele vähän mitä suustasi päästät ja mistä valitat noinkin suuresti. monella ihmisellä on oikeasti vaikeaa ja sinä kehtaat valittaa moisesta.

Ai anteeksi kovasti, huumorintajun käyttö on ehdottomasti kiellettyä ketjuissani. Vai pitäskö mun sitten täällä koko ajan valittaa siitä, kun on oikeasti vaikeaa ja järkyttää palstalaisten mielenrauhaa oikeilla ongelmillani?
En mä taida jaksaa.

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:

Ai anteeksi kovasti, huumorintajun käyttö on ehdottomasti kiellettyä ketjuissani. Vai pitäskö mun sitten täällä koko ajan valittaa siitä, kun on oikeasti vaikeaa ja järkyttää palstalaisten mielenrauhaa oikeilla ongelmillani?
En mä taida jaksaa.

Mistä sen tietää onko nää sun valitukset aina tosia vai huumoria?

hei cothis ootko nyt siis ihan kokonaan opetellut neulomisen? Mistä löysit ohjeen villasukkiin? oliko sellanen että tyhmempikin tajuaa? Tekis mieli kutoa jotain, esim just niitä sukkia ja lapasia lapsille, mutta kun tää tyhmä ei vaan osaa kantapäätä ja muutenkin mulla jää aina ne puikonvaihtokohdat ihan löysiksi.

Eli nyt neuvoja elämänlaadun parantamiseksi ;)

Alkuperäinen kirjoittaja elviiratar:
hei cothis ootko nyt siis ihan kokonaan opetellut neulomisen? Mistä löysit ohjeen villasukkiin? oliko sellanen että tyhmempikin tajuaa? Tekis mieli kutoa jotain, esim just niitä sukkia ja lapasia lapsille, mutta kun tää tyhmä ei vaan osaa kantapäätä ja muutenkin mulla jää aina ne puikonvaihtokohdat ihan löysiksi.

Eli nyt neuvoja elämänlaadun parantamiseksi ;)

http://www.kaspaikka.fi/neulonta-A&O/asusteita_vaatteita/sukat-tossut/sukkaohje.html

Tolla mä tein mun elämäni ekat villasukat, nyt kun ihan kokonaan oon opetellut neuloo.. sieltä mä lunttasin aluksi oikeat ja nurjat silmukatkin :D

kiitos cothis...itelläki on kaks villasukkaa alotettu, siis varret oon kutonu,mut toi kantapää ollu niin vaikee alottaa...nyt otin sukat kauniiseen käteen ja aloittelin kantapäätä...ennen kuin se talvi tulee!!! :D

Yhteistyössä