Mulla on niin karmeet reidet!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv29
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv29

Vieras
Siis suorastaan vituttaa. Tälle asialle teen kyllä jotain tän raskauden jälkeen.

Olen muuten hoikka, mutta nyt siis raskaana ja vatsa iso. Kolmas raskaus, mutta koskaan ei ole isosta vatsasta huolimatta tullut raskausarpia. Kroppa siis hyvännäköinen myös näin raskausaikana takapuolesta ylöspäin.

Mutta noi reidet.... ja jalat yleensäkin. Toisessa jalassa on kaameannäköinen suonikohju, joka tuli toisen raskauteni loppumetreillä. Olen kampaaja ja tehnyt jalkojeni päällä töitä kaksi raskausaikaa ison vatsani kanssa. Nyt olenkin kotiäitinä ja jalat ei ihan niin kovilla, mutta suonikohju ilmaantui taas näkyviin kun tulin raskaaksi. :// Reidet on jotenkin muhkuiset... lievää selluliittiä siis tullut joskus mutta en tiedä miksi ne näyttää jotenkin muutenkin muhkuisilta nyt raskausaikana. Ja toisessa pohkeessa messevä mustelma.

Ja tänään pitäisi mennä uimahalliin. Kehtaanko?!?! Kiva vielä kun kaveri jonka kanssa menen niin on kropaltaan likimain täydellinen.

Ja lisään vielä, että normaalisti en tälläisiä edes miettisi mutta nyt toi suonikohju jotenkin lisää tota jalkojen karmeutta.

Yhteistyössä