Mulla on niin paha olla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh

Vieras
Kai tää on itsesääliä tai jotain. Mikään ei vaan tunnu kivalle ja itkettää :( Oon tehny asioista kai liian suuria mut en mä osaa muutakaan. En osaa nauttia enää. Ja syy, ainoa syy on se, että mies on viikot muualla töissä. Ei mun tämmöiseksi pitäny muuttua :(

Onko jonkun tietyn ajanjakson, vai kuuluuko työnkuvaan että tulee olemaan jatkossakin? Oletko kotona vai töissä? Jos olet esim. äippälomalla tai työttömänä, on "aikaa" miettiä ja murehtia asioita enemmän, pienetkin asiat kasvavat suhteettoman suuriksi. Oletko puhunut miehesi kanssa huolistasi?

5pv on viikosta pois. Jatkosta ei tietoa, luultavasti jatkuu näin vielä pidempäänkin. Kesästä asti ollu tää tilanne. Kotiäitinä olen ja joo todellaki se osaltaan vaikuttaa et ehdin miettiä KOKO ajan. Olen mä miehelle puhunu. Silleki tää on rankkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja juhannustaika:
mulla on alkanut ilmaantua myös pahaa oloa.. mies siis viikot muualla töissä.
ihmettelen suuresti mikä muhun on mennyt.. kauhee ikävä koko ajan, kotona päivät ja mitään en meinaa saada tehtyä.

Niin! Mä saan tehtyä, koitan oikeen haalia tekemistä ja menoja. Ei vaan ole paljoa kavereita et kyläilyyn sais aikaa uppoamaan ja kaupoilla ei jaksa joka päivä juosta. Pihassa toki leikitään ja siellä on tekemistä, siivoilen, ja koitan muutenki touhuta lasten kans että en muistais ajatella.

Sit tulee ilta. Ja suru.

Mulla on ollu vastaava tilanne jo 5 vuotta, eikä loppua näy. Kotiäitinäoloaikoina se oli kaikista rankinta, mutta nyt siihen on jo tottunut ettei toista näe kuin viikonloppuisin. Nykyään tilanne onkin niin päin että kun miehellä on viikolla vapaita tai loma-aikoina, niin tappeluksi menee koska koko perheen rytmit menee sekaisin kun mies on liikaa kotona. Koita kehittää itsellesi jotain harrastusta tms. jotta pääset välillä ns. aikuiseen seuraan, pois pelkästä lasten seurasta viikolla - neljän seinän sisällä pyöriminen vaan pahentaa oloa.

Kuulkaas nyt naiset, teillä on sitä kuuluisaa omaa aikaa, voitte tehdä kaikkea kivaa itseksenne, harrastakaa vaikka mitä, käsityöt , leipokaa, on sitä mitä vaan . Ajatelkaa että olispa tosi kurjaa jos kukaan ei tois leipää pöytään.Minä ainakin nautin kun saan olla viikot itekseni.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on ollu vastaava tilanne jo 5 vuotta, eikä loppua näy. Kotiäitinäoloaikoina se oli kaikista rankinta, mutta nyt siihen on jo tottunut ettei toista näe kuin viikonloppuisin. Nykyään tilanne onkin niin päin että kun miehellä on viikolla vapaita tai loma-aikoina, niin tappeluksi menee koska koko perheen rytmit menee sekaisin kun mies on liikaa kotona. Koita kehittää itsellesi jotain harrastusta tms. jotta pääset välillä ns. aikuiseen seuraan, pois pelkästä lasten seurasta viikolla - neljän seinän sisällä pyöriminen vaan pahentaa oloa.

Seki vielä, miten harrastelet ku ei ole ketään kuka auttais lasten kanssa. Vieraille en halua hoitoon antaa. Mä revin housuni jos tätä kestää vielä yli vuoden. Onhan se kumma et itse valitsee miehen eikä sit saa ees sen kanssa olla :( Meidän koko suhde (kestänyt jotakuinkin 7v) on ollu sellanen et vähän väliä elellään kaukosuhteessa töiden takia. Mieski on ihan kyllästyny ja koittaa koko ajan ettiä JOSTAIN jotain PYSYVÄÄ. Mä en halua tottua tähän, en. Mä haluan muuttaa tän.

Sit ku ei osaa enää viikonlopuistakaan nauttia. Tietää et kaks päivää ja heihei taas. Lapsetki on alkanu ikävöidä, tänään tuli eka oikee itkukohtaus ku isi ei ole täällä.