Mulla on niin paha olla... :´(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt tod. harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nyt tod. harmaana

Vieras
Miehen kanssa juteltiin eilen kun oltiin menossa nukkumaan. Puhe kääntyi seksiin ja kaikkeen siihen liittyvään. Mies on AINA ollut pettämistä ym. vastaan kovasti, mutta nyt se puhui ja tuumaili asioita että mä menin ihan lukkoon. Lopuksi sanoi että voihan asioita teoriassa miettiä, mutta ei niitä tarvitse haluta tehdä oikeasti tässä elämässä. puhe oli kolmannesta pyrästä ja pettämisestä, parinvaihdosta ym. Sitten mies vielä sanoi että mä takerrun liian pieniin asioihin ja pahoitan niistä mieleni (huom. olen viimesilläni raskaana) ja mun mielestä se on tässä vaiheessa ihan normaalia. Sit mies sanoi että ei ole ollut täysin tyytyväinen meidän seksielämään pitkään aikaan, että on kyllä tyytyväinen, mutta ei täysin. Ja nyt se on ymmärrettävää kun olen raskaana näin lopussa, mutta olisi voinut siitä puhua aikaisemmin eikä vasta puolen vuoden epätyytyväisyyden jälkeen. Nyt mä tunnen itteni ihan paskaksi ja huonoksi avokiksi, meillä on ennestään yksi lapsi. Mietin että otanko liian vakavasti asiat ja teen kärpäsestä härkäsen, vai onko tässä oikeasti jotain pahasti vialla... :/ Jotenkin tää kaikki tuli ihan puun takaa, vaikka mies on aina sanonut että asioista pitä puhua heti ja kaikki.. Ja tuntuu että se olisi tahallaan ärsyttänyt mua eilen, vaikka ei ole ollenkaan semmoinen ihminen mikä tekisi noin.

Niin. Oishan se hyvä, jos asioista pystyisi puhumaan aina heti kun se alkaa vaivaamaan mieltä, mutta mä ainakin haluan ensin pyöritellä asiaa vähän omassa päässä. Eli en ole kovin hyvä puhumaan avoimesti asioita, valitettavasti. En tiedä johtuuko se luonteesta tai jostain kasvatuksesta tms. mutta kaikille se ei vaan ole yhtä luontevaa. Voihan olla, ettei se epätyytyväisyys sittenkään ole miehellesi niin vakava asia eikä ehkä juuri tuon raskauden takia ole halunnut sinua vaivata, ja olettaa/ toivoo, että tilanne paranisi kun vauva on syntynyt ja vähän kasvanut.

Kerroppa miehelles,että tilanne on aivan eri sitten kun et ole raskaana.
Ymmärrän kyllä,että pahoitat mielesi.
Keksitte sitten yhdessä piristystä myöhemmin.Niin ja kyselet mitä mieheltäs jää puuttuun nyt.
Keskutelehan vielä miehen kanssa ja muistuta,että olet raskaana!!

Teillä on hieno suhde, kun miehesi puhuu ja selvittää ajatuksiaan sinulle omista seksielämäänne liittyvistä toiveista, ja yritä arvostaa sitä oman mielipahasi läpi.

Tosin hänen ajoituksensa on onnettomin mitä olla voi, sillä näillä viimeisillä raskausviikoilla ainakin minulle jo nukkuminen tuntuu fyysisenä suorituksena vaikealta, saati sitten rakastelu... Siitä varmaan itse sanoisin miehelle.

Pane mielipahasi raskauden ja siihen liittyvän herkkyyden piikkiin, keskity vauvaan ja odotukseesi. Vauvan synnyttyä ja ajan mentyä teillä on aikaa saada seksielämä molempia tyydyttäväksi ja energiaa ja onnea elämään tuovaksi asiaksi.

Piika-äiti

Surkeasti valittu ajankohta moiseen avautumiseen, vaikka muuten on tietysti hyvä puhua asioista. Kertoiko mies tarkemmin, mitä hänen seksielämästä puuttuu, miksei ole täysin tyytyväinen, mitä haluaisi jne?

Joo, siis mies sanoi että ei ottaisi kolmatta pyörää vaikka ehdottaisin, mutta ajatuksena ei olisi mahdoton. Eli teoriassa tahtoisi, ei käytännössä. Ja mies sanoi että haluaisi kokeilla kaikkia erilaisia asentoja ja spontaania seksiä ym, mutta tässä vaiheessa toi akrobatia ei multa oikein onnistu. Ja me asutaan kaksiossa, joten kun seksiä harrastetaan niin tehdään se illalla esikoisen nukkumaan mentyä ja yleensä olkkarissa. Mä en tiedä mitä ajatella tai tehdä, kun on semmoset fiilikset että ihan kun olisi eron partaalla, joka johtuu varmaan hormoneista.

Tuon kolmas pyörä -ajatuksen mä jotenki ehkä ymmärrän, mekin ollaan siitä puhuttu. Tultiin siihen tulokseen, että se on ajatuksena ja fantasiana kiihottava, mutta kumpikaan ei käytännössä, oikeasti, IKINÄ haluais sitä kokeilla. Mies sanoi, ettei hänellä varmaan edes seisois, jos pitäis katsella kun joku toinen mies siinä pyörii mukana...
Ja mitä taas asentoihin tulee, niin niitähän te pääsette kokeilemaan heti (tai no ei nyt ehkä ihan heti...) kun oon synnyttänyt. Tylsää kyllä tuossa vaiheessa kertoa noista haaveista kun sinä et pysty niitä toteuttamaan, mies ei varmaan osannut kuvitella, miten paha mieli sulle tuli.

joo hei toinen mies kolmanneksi pyöräksi niin johan ukko piristyy!!!! eikö näin vieras?tosi typerä ajatus. saisi kyllä lähtee ukko kävelee,tai ehkä mä lähtisin kävelee jos alkais himoitsee toista kolmanneks pyöräks.hyh

joo hei toinen mies kolmanneksi pyöräksi niin johan ukko piristyy!!!! eikö näin vieras?tosi typerä ajatus. saisi kyllä lähtee ukko kävelee,tai ehkä mä lähtisin kävelee jos alkais himoitsee toista kolmanneks pyöräks.hyh

Minkäs ikänen ukkosi on? Miehetkin nimittäin vanhenee, ja seksielämä voi tylsistyä sen takia (ylipaino, huonontunut kunto yms). Loppuraskaus on niin hermoillekäyvää aikaa, ettei tuollasia asioita kyllä tarttis ottaa sillon puheeksi! Sano että palataan asiaan puolen vuoden kuluttua ja koettakaa kestää suvantovaihetta siihen asti! Ite oon nauttinu seksistä eniten siitä lähtien kun lopetin kuopuksen imettämisen, ja tuntuu että mieskin nauttii siitä eniten nyt!

Alkuperäinen kirjoittaja velmu:
Minkäs ikänen ukkosi on? Miehetkin nimittäin vanhenee, ja seksielämä voi tylsistyä sen takia (ylipaino, huonontunut kunto yms). Loppuraskaus on niin hermoillekäyvää aikaa, ettei tuollasia asioita kyllä tarttis ottaa sillon puheeksi! Sano että palataan asiaan puolen vuoden kuluttua ja koettakaa kestää suvantovaihetta siihen asti! Ite oon nauttinu seksistä eniten siitä lähtien kun lopetin kuopuksen imettämisen, ja tuntuu että mieskin nauttii siitä eniten nyt!

Mies on huimat 24v vasta... Eli ei kovinkaan vanha. Ja ollaan toistemme ensimmäiset ja ainoat seksikumppanit, eli kokemusta muista ei ole. Sitäkin mies sanoi että "ajattele, me ei tulla varmaan koskaan harrastamaan seksiä muiden kanssa..", sanoi sen tavalla että asia ei houkuttaisi sitä pätkääkään. En tarkoita että sen pitäisi olla kiva juttu kun ei kokemusta muista, mutta jos menee tekemään lapsia mun kanssa ja kihloihin ja yleensäkin elää perhe-elämää, niin luulisi aikuisen ajattelevan että semmoinen on pysyvä ratkaisu. Tai siis ei välttämättä ole, mutta harva lähtee lapsia tekemään ajatuksella että voihan ton eukon vaihtaa jos siltä tuntuu...

oliko sun miehen tyyli puhua asiasta riidanhakuinen vai ihan vaan normaalisti otti asian puheeksi? Mä en vaan äkkiä näkis tossa mitään niin vakavaa. Ihmisillä saattaa olla vaikka minkälaisia ajatuksia seksistä totuuden kuitenkin ollessa ihan toista. Meillä ainakin on seksielämä muuttanut luonnettaan ja rajusti, niin ajatusten kuin tekojenkin kohdalla. Ja juuri mies on se joka on muuttunut enemmän. On hyvä asia että puhuu siitä avoimesti sun kanssa. haluaa siis muutosta, mut just nim. om. sun kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja jokunen:
oliko sun miehen tyyli puhua asiasta riidanhakuinen vai ihan vaan normaalisti otti asian puheeksi? Mä en vaan äkkiä näkis tossa mitään niin vakavaa. Ihmisillä saattaa olla vaikka minkälaisia ajatuksia seksistä totuuden kuitenkin ollessa ihan toista. Meillä ainakin on seksielämä muuttanut luonnettaan ja rajusti, niin ajatusten kuin tekojenkin kohdalla. Ja juuri mies on se joka on muuttunut enemmän. On hyvä asia että puhuu siitä avoimesti sun kanssa. haluaa siis muutosta, mut just nim. om. sun kanssa.

no sitä mä jäin itekin miettimään että oliko riidanhakuista vai ei. Jotenkin kuulosti musta tahallaan semmoiselta välinpitämättömältä, että saisi mulle pahan mielen tms. mutta kun mies ei ollenkaan semmoinen ihminen joka pahoittaisi tahalleen mielen. Kiltimpää miestä en ole kohdannut koskaan.. En tiedä mikä se pointti siinä oli, mutta pahan mielen onnistui kuitenkin mulle saamaan. Sitä mä kyselinkin ihmisiltä että olenko turhaan pahoittanut mieleni vai onko asia ihan turhaa jupinaa. Kun ei tässä raskaana ollessa tiedä pahoittaisiko moisesta mielensä jos ei olisi raskaana...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jokunen:

no sitä mä jäin itekin miettimään että oliko riidanhakuista vai ei. Jotenkin kuulosti musta tahallaan semmoiselta välinpitämättömältä, että saisi mulle pahan mielen tms. mutta kun mies ei ollenkaan semmoinen ihminen joka pahoittaisi tahalleen mielen. Kiltimpää miestä en ole kohdannut koskaan.. En tiedä mikä se pointti siinä oli, mutta pahan mielen onnistui kuitenkin mulle saamaan. Sitä mä kyselinkin ihmisiltä että olenko turhaan pahoittanut mieleni vai onko asia ihan turhaa jupinaa. Kun ei tässä raskaana ollessa tiedä pahoittaisiko moisesta mielensä jos ei olisi raskaana...

Sanot sun miehelle että toivot hänen ymmärtävän ja malttavan odottaa kunnes olet taas valmis "normaaliin" seksiin synnytyksen jälkeen ja juttelette sitten yhdessä toiveista jne. Yritähän jaksella!!!

mun mielestä tuossa ei oo mitään kamalaa,saahan sitä ukko haaveilla ja täysin tyytyväinen s-elämään nyt on harva..aina on jotain pikkusen parannettavaa,jos on kerta tyytyväinen niin asiathan on hyvin:)
ymmärrän ap:n reaktion raskauden takia mutta näin ei hormooni höyryisenä ajateltuna tuossa ei mun mielestä ole mitään pahaa..

No kuulostaa kyllä ihan tarkoitukselliselta vittuilulta. Ei kai nyt kukaan tosissaan tuommoisia pohdi? :x

kylllä ihmiset voi olla seksielämään täysin tyytyväisiä. Minä ainakin olen omaani täysin tyytyväinen ja mieskin sanoo olevansa.

Kysyt suoraan mieheltä mikä tarkoitus oli. Näin raskaana ollessa mää ainaki oon huomannu että loukkaannun ja itkeä tuhrustan kaikenlaisesta asiasta ja välillä mies ihan hädissään kyselee mitä on sanonu (jos on sanonu) väärin ku ei todellakaan ite tajua loukkaavan. Ja sen ei ees tarvi olla mitään vakavaa niin minä saatan loukkaantua.. Mut tuo oli kyllä aika vakavaa ja siks kannattaakin suoraan sanoa että loukkaannuit.. Eihän se sitä välttämättä tahallaan tehnyt..

Yhteistyössä