N
Nyt tod. harmaana
Vieras
Miehen kanssa juteltiin eilen kun oltiin menossa nukkumaan. Puhe kääntyi seksiin ja kaikkeen siihen liittyvään. Mies on AINA ollut pettämistä ym. vastaan kovasti, mutta nyt se puhui ja tuumaili asioita että mä menin ihan lukkoon. Lopuksi sanoi että voihan asioita teoriassa miettiä, mutta ei niitä tarvitse haluta tehdä oikeasti tässä elämässä. puhe oli kolmannesta pyrästä ja pettämisestä, parinvaihdosta ym. Sitten mies vielä sanoi että mä takerrun liian pieniin asioihin ja pahoitan niistä mieleni (huom. olen viimesilläni raskaana) ja mun mielestä se on tässä vaiheessa ihan normaalia. Sit mies sanoi että ei ole ollut täysin tyytyväinen meidän seksielämään pitkään aikaan, että on kyllä tyytyväinen, mutta ei täysin. Ja nyt se on ymmärrettävää kun olen raskaana näin lopussa, mutta olisi voinut siitä puhua aikaisemmin eikä vasta puolen vuoden epätyytyväisyyden jälkeen. Nyt mä tunnen itteni ihan paskaksi ja huonoksi avokiksi, meillä on ennestään yksi lapsi. Mietin että otanko liian vakavasti asiat ja teen kärpäsestä härkäsen, vai onko tässä oikeasti jotain pahasti vialla... :/ Jotenkin tää kaikki tuli ihan puun takaa, vaikka mies on aina sanonut että asioista pitä puhua heti ja kaikki.. Ja tuntuu että se olisi tahallaan ärsyttänyt mua eilen, vaikka ei ole ollenkaan semmoinen ihminen mikä tekisi noin.