Mulla on nyt kyllä paha kasvatusongelma :D *turha*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal

Vieras
Tuo keskimmäinen on niin pelle, että mun on vaikee pitää pokkaa kun se väläyttelee juttujaan ja temppuilee. Väkisillä täytyy yrittää naamioida nauru yskänpuuskaksi, vaikka taitaa tuo tajuta mistä on kyse :ashamed:

Nyt se on keksinyt hyvän perustelun kaikelle. Kysyit sitten miksi teit noin, tai miksi et syö niin vastaus on "siks kun minä olen minä" :D

Tolla tytöllä on oikeasti ihan uskomattomat älynväläykset, ja omaa tahtoa löytyy kyllä vaikka muille jakaa, tulevaisuudessa varmaan saan olla usein helisemässä hänen kanssaan :D

Tulee mieleen yksi ihana dokumentti, Iso poika taisi olla nimeltään. Siinä n. 7 v. poika teki jotain hoopoa ja siltä kysyttiin että onko toi nyt järkevää. Poika heitti vastakysymyksen "Pitääks kaiken aina olla järkevää?". Niinpä:D

Tuli mieleen et mul petti tänään pokka ihan täysin, ku otin videolle sitä et meidän 2v "imetti" nukkevauvaansa, ensinnäki painoi kahella sormella (sormet harallaan) mahaansa nosti nuken pystyyn sano et "kiitos" ja alko kaivaa puseron kaulustaan (siin vaiheessa räjähin), ku tajusin et tyttö matki minua tissittelyn loppuun asti, eli laitto lopuks liivin hakaset kiinni.. KYL nuo seuraa TARKKAAN

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
meillä kanssa tuollainen "pelle" kotona ja välillä ei meinaa pokka pitää vaikka ei saisi nauraa kun pitäisi olla vihaine tai totinen.

sepä se, kun ottaa oikein tuulta purjeisiin kun huomaa huvittavansa tempauksillaan.

Tänäänkin oli pukemassa koiralle pipoa ja lapasia, "ettei Tessa palellu" :)

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
meillä kanssa tuollainen "pelle" kotona ja välillä ei meinaa pokka pitää vaikka ei saisi nauraa kun pitäisi olla vihaine tai totinen.

sepä se, kun ottaa oikein tuulta purjeisiin kun huomaa huvittavansa tempauksillaan.

meil taas ihmeteltiin yks päivä miks kissa ei suostunu istuun sylissä.. tyttö yritti laittaa sille sukkia jalkaan :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja zuku:

meil taas ihmeteltiin yks päivä miks kissa ei suostunu istuun sylissä.. tyttö yritti laittaa sille sukkia jalkaan :whistle:

:D

vuoron kuulu "Masi ei taa" "Masi ittu".. ihmeellinen kissa ku ei käskyjä tottele

Yhteistyössä