Mulla on nyt pää ihan sekasin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maine Coon/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maine Coon/

Aktiivinen jäsen
04.11.2004
15 788
3
38
Pääsisin töihin...siivousta tuntipalkka himpun alle 9€: ruokahuollosta päälle 9€, kaksi kohdetta olis päivää kohden.Laitoshuoltajan näyttötutkinnot pitäis sitten jossain vaiheessa antaa, niin homma olis mun( voisin siis aloittaa jo, vaikka näytöt antamatta) Mietin, että miten käsi kestää, mutta kyllä sen pitäis kokolailla kunnossa olla.

Toinen vaihtoehto olis myynnin ammattitutkinnon koulutukseen osallistuminen; erikoistuminen kenkämyyjäksi(Merkonomin tutkinto taustalla, kenkäalalta 2 koulutusta takana ja mestarimyyjän etä kenkäpuolelta )

nyt en tiedä kumman valitsen...työ on aina työ, vaikkakin palkka vähän pieni, mutta kuiteskin sais enempi kuin nyt ja sais liikuntaa samalla, toisaalta kiinnostaa myös tuo myynnin ammattitutkinto.

Miten tää voi olla näin vaikeeta?

[QUOTE="äiti";25504016]Olisiko niitä kenkämyyjän töitä tarjolla?taitaa siivousta olla helpompi löytää.[/QUOTE]

Tässä on vain kahden viikon erikoistumisjakso kenkämyyjäksi, mutta tämä on siis myynnin ammattitutkinto( n 1,5v) ja harjoittelupaikka voi olla siis mikä tahansa kauppa

Kirjoittakaa nyt rohkeesti vain mielipiteitänne...jos olisitte samassa tilanteessa, niin miten ratkaisisitte asian?=)

Kerää molempien vaihtoehtojen plussat ja miinukset. Vertaile.
Kumpi vaihtoehto on parempi, jos ajatellaan esim 5 tai 10 vuotta eteenpäin?
Intuitiokin on hyvä neuvonantaja, miltä tuntuu? Onko toinen vaihtoehto paremman tuntuinen kuin toinen? Tietenkin raha merkitsee, mutta kumman valitsisit, jos palkasta ei tarvitsisi välittää?

Mä menisin tonne myynnin ammattitutkintoon. Siivous on aika raskasta, varsinkin jos on jo ollu käden kans ongelmia. Ja palkka on melko surkea, vaikka ei kai myyjilläkään niin isot palkat oo mutta työ on kevyempää (ainakin luulisin, myynnistä ei oo kokemusta, siivouksesta on).

Yhteistyössä