mulla on nyt tuo 2000e imuri.. ..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SocialButterfly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

SocialButterfly

Vieras
siiis tuo mitän ne hullut imurikauppiaat myyvät ja koittanut myydä mullekkin. en todellakan ostanut, vaan kävin eilen katsomassa mummoani vanhustentalolla kunnes hänen viereisessä huoneessa oleva mamma tuli tarjoo mulle imuria, sanoin että mulla on mutta väitti et ota vaan, kun on hyvä imuri. Kotona sit katoin niin tuo on just tollanen imuri mitä ne kauppaa. mikä muka tamppaa, pesee ja imuroi matot samalla :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja palvelutalon hoitaja:
kai sää tunsit sen mamman että tiedät onko hän muistava ettei dementti mamma antanut imuria pois ja omaiset kohta kaipailee imuria?

juu ihan on hyvänvointinen mummo, ja en mä tiennyt että tuo on 2000e imuri kunnes kotona hokasin..se mummo sanoi että ota imuri kun hän ei sitä enä tarvi kun täällä käy siivoojat

Onko se imuri se Rainbow-merkkinen, joka tosiaan pesee, tamppaa ja perusimuroi yhdellä kertaa? Meillä kävi se esittelijä, ja hyvä ettei suuttunut kun ei ostettu sitä, mut mistäs rempaset sen 2500e,jonka se maksoi kun on kolme pientä muksua ja muutakin ostettavaa kuin kallis imuri! Mut en kyllä kiellä etteikö se ois ollu hyvä!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mitä:
helvettiä se omaisille kuuluu jos mummo on tervejärkinen eikä oo holhouksen alaisena

todellakin!!

Kyllä pitää ihmisen olla ahne jos tuntemattomalta ottaa noin hintavan lahjuksen. Kyllä mua vituttais suoraan sanottuna jos mun vanhainkodissa oleva äitini olis jollekin vastaantulijalle lahjoittanut parin tonnin tavaran.

helvettiä se omaisille kuuluu jos mummo on tervejärkinen eikä oo holhouksen alaisena

todellakin!!

Kyllä pitää ihmisen olla ahne jos tuntemattomalta ottaa noin hintavan lahjuksen. Kyllä mua vituttais suoraan sanottuna jos mun vanhainkodissa oleva äitini olis jollekin vastaantulijalle lahjoittanut parin tonnin tavaran.

eihän ap tiennyt että se on noin kallis.

niitä on useitakin eri merkkejä.
ja voihan se tosiaankin olla että esim poika on sen äitilleen ostanut, niin kyllä se vähän sillekin kuuluu. jos on vaikka alkavaakin demetiaa niin ei oikein ole täysin vastuussa omista tekemisistään

todellakin!!

No sitä suuremmalla syyllä palauttaisin kun on arvo selvinnyt!

todellakin!!

No nyt tietää ja aika oikeudenmukaista on, että palauttaa sen. Mummo voi olla vaikka miten höppänä kun tuntemattomalle noin vaan tavaroita jakaa. Kyllä pitäis "selväjärkisellä" olla sen verran moraalia, että jättäis ottamatta. Nyt mummon sukulaiset ihmettelee, että missäs se omaisuuden maksava imuri on niin mummo vaan sanoo, että joku *kiva täti otti sen* eikä tiedä nimeä eikä yhteystietoja.

todellakin!!

Myös sinä olet ahne kun haluat suojella perintöäsi. Jos vanhus ei ole höperö ja on täysissä voimissa, niin hän saa lahjoittaa rahansa vaikka kettutytöille.

todellakin!!

Myös sinä olet ahne kun haluat suojella perintöäsi. Jos vanhus ei ole höperö ja on täysissä voimissa, niin hän saa lahjoittaa rahansa vaikka kettutytöille.

Periaate se mulla on, ei ahneus. Mieluummin antaisin äitini myydä imurin ja ostaa sillä itselleen jotain mieluista. Perintöjä en ole ikinä kärkkynyt tai odottanut, omillani tulen toimeen.

En kehtais ottaa vastaan keltään eläkeläiseltä mitään rahanarvoista, edes edullista imusia. Jos kuitenkin näin olisi tapahtunut, ja minulle selviäis tavaran olevan todella arvokas, palauttaisin sen pikimmiten mummolle.

Ap: sinua saatetaan syyttää vanhuksen huijaamisesta, jos et palauta imuria (ja sitä se minunkin mielestäni on...).

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
En kehtais ottaa vastaan keltään eläkeläiseltä mitään rahanarvoista, edes edullista imusia. Jos kuitenkin näin olisi tapahtunut, ja minulle selviäis tavaran olevan todella arvokas, palauttaisin sen pikimmiten mummolle.

Ap: sinua saatetaan syyttää vanhuksen huijaamisesta, jos et palauta imuria (ja sitä se minunkin mielestäni on...).

jaksako jauhaa!!mitään huijaamis syytettä ei voida tehdä jos ihminen on tervejärkinen eikä ole holhouksenalainen.Nyt järki käteen

En kehtais kyllä olla palauttamatta noin kallista imuria.

Mut onkohan sillä mummolla sit käyny kans imurikauppias joka on saanu mummon ostamaan sen imurin. Jotku myyjät on nimittäin aika häikäilemättömiä kun ne vanhuksille myy....

Yhteistyössä